Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Stop Beloften teams

Gestart door dit is mien club, augustus 26, 2015, 09:45:28

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Voetbal is nog altijd voor het volk! Jong Ajax en psv Twente enz hebben geen achterban dus lekker wegwezen.

papier

Citaat van: SCC-J op augustus 28, 2015, 13:54:43
Voetbal is nog altijd voor het volk! Jong Ajax en psv Twente enz hebben geen achterban dus lekker wegwezen.

Inderdaad. Minachting van de supporters.

dit is mien club

Citaat van: dit is mien club op augustus 26, 2015, 09:45:28
http://www.stopdebeloften.nu/petitie.php

Ik denk dat wij als supporters hier ook achter moeten staan. Het is natuurlijk helemaal niks dat Jong Ajax in de eerste divisie speelt :rodekaart

Tot nu toe 149 van uit Cambuur, dit aantal moet toch hoger kunnen?
Hoe kunnen we hier wat aan doen jongens?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Whoestemen

Citaat van: papier op augustus 28, 2015, 13:59:34
Inderdaad. Minachting van de supporters.

De KNVB gaf in de evaluatie aan de deze teams 'tijd nodig hadden om een achterban op te bouwen' haha. Dát soort flauwekul vind ik dus het ergste als je het over minachting van supporters hebt.

De waarheid is dat het geld ook door de clubs graag gezien wordt. Daarom ben ik bang dat ze blijven, en als dat zo is moeten de regels gewoon eerlijker. Eigen selecties, dat soort werk.

Jubilee67

#19
Ik heb ook getekend want het is gewoonweg competitievervalsing. Ze mogen best wel meedoen maar laat dan het resultaat niet meetellen. Ze kunnen toch niet promoveren of degraderen en doen eigenlijk al voor spek en bonen mee dus waarom dan het resultaat laten meetellen.
Dat we beter zijn is logisch, of we winnen is een tweede

Marc S

Ik heb ook getekend, in principe kan ik ermee leven dat de beloften teams mee doen, maar ik vind wel dat ze dan moeten werken met een vaste selectie. Dus ze mogen niet buiten de transfer periodes om spelers van het eerste mee laten doen.

siepelsjeu

Kom op stemmen :0= Ook wij gaan last krijgen van beloften teams

Dokkumer

Citaat van: Jubilee67 op augustus 29, 2015, 10:00:01
Ik heb ook getekend want het is gewoonweg competitievervalsing. Ze mogen best wel meedoen maar laat dan het resultaat niet meetellen. Ze kunnen toch niet promoveren of degraderen en doen eigenlijk al voor spek en bonen mee dus waarom dan het resultaat laten meetellen.
Dan heeft het toch ook geen enkel nut dat die teams meedoen? Dan liever clubs als Haarlem, Veendam, Wageningen en RBC terug.

ForzaCambuur1