Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

WK 2014

Gestart door pvanbuijtene, december 06, 2013, 18:21:19

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

#300
Citaat van: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?
Als alles in het voetbal draait om blinde rivaliteit, zegt dat volgens mij meer over sociale armoede dan leeftijd. :devil

Treb

Citaat van: SCC op december 10, 2022, 12:18:02
Wat een trieste reacties hier. Je bent toch hoop ik ouder dan 6 jaar en kan toch gewoon naar andere wedstrijden dan SCC kijken? Je wereld is toch wel wat groter dan dat?

Noppert was onze doelman en daarnaast speelt hij voor de rivaal. So be it!
Maar ik krijg bij sommigen de indruk dat ze hopen dat Noppert dusdanig slecht presteert met als gevolg dat NL maar verliest, ten faveure van eigen plezier (afgunst).

Daarnaast: Lahorz, wat een drol

Echt h?..

Helemaal met je eens.

Holwerd voor Cambuur

"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Vlampiep

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..
Zou ook zo maar iets met IQ te maken kunnen hebben. :_schater

Holwerd voor Cambuur

En dat Noppert gehyped is, klopt natuurlijk. Sonny Stevens had daar minstens hetzelfde gepresteerd. Dat durf ik te zeggen zonder een wedstrijd te hebben gezien :D
Solide keepers, maar zo lopen er genoeg rond.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..
ik ben het niet vaak met je eens Holwerd voor Cambuur maar nu ff wel? :y

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op december 10, 2022, 15:01:02
Zou ook zo maar iets met IQ te maken kunnen hebben. :_schater

Ook prima. Ik slaap er niet minder om.

Maar snel een slotje op dit WK en weer druk maken om ONZE club |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

zeewolde

Het lijkt wel alsof Cambuur alweer speelt.

Niks over wk hier gelezen tot het slecht ging, dan staan hier allemaal reacties... 


O ja Noppert is en blijft een lul :devil

Leovardia

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 10, 2022, 14:56:21
"Onze doelman"... Daar zit het verschil. Voor mij is er maar 1 "onze" en dat is SCC.
En dat die doelman nu toevallig een dkv'er is, maakt het nog duidelijker. Weekends is het een lul omdat t een dkv'er is en doordeweeks zingen we hem toe omdat ie Nederlander is? Tsja, ik kan er niet bij. Het zal mijn 6-jarige brein zijn..

Su ist Holwerd.

?Wie wind zaait, zal storm oogsten?.

Dan maar 6 jaar, ken mij ut skele juh!!! :O :thumbsup
Kent skele juh.

Geelblauwstiens

Citaat van: Leovardia op december 10, 2022, 19:50:04
Su ist Holwerd.

?Wie wind zaait, zal storm oogsten?.

Dan maar 6 jaar, ken mij ut skele juh!!! :O :thumbsup
Mee eens! We doen hier hoop ik niet mee aan het hypen van een ballenvanger van dkv?

SCC

Dat hij gehyped wordt en dat het absurd is dat hij ?berhaupt geselecteerd werd, ben ik het helemaal mee eens.
Maar daar kan die jongen zelf niets aan doen en om daarom maar te hopen dat NL verliest, gaat mij een brug te ver.


Zo'n verzet van Griezmann op Giroud: wat zouden Uldrikis en Boere dat graag eens willen

zeewolde

Het gaat hier over een kutboer die zich door ons laat keuren en direct daarna bij dkv tekent.

Verder dacht van Gaal dat hij de penalty stopper was waarmee we verder kwamen.
Een paar leuke reddingen en 4 x verkeerd duiken, 5 als je die in de wedstrijd ook meetelt maakt hem geen betere keeper.

Hij blijft gewoon een lul, dat was hij voor begin WK ook al.