Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Johan Plat

Gestart door Stiens, april 08, 2026, 12:26:05

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Lore op mei 27, 2026, 18:34:16
Hij drukt het mischien wat negatief uit. Maar ik twijfel ook een beetje aan echt aanvallend voetbal bij Cambuur volgens seizoen. De selectie kan je samenstellen, maar ik neem aan dat wij de meerderheid van de wedstrijden niet beter zullen zijn
nou neem maar voor 1000% aan dat we aanvallend voetbal gaan spelen. Er komt niks anders in deze trainer zijn boekje voor. Hij gaat zijn eigen voetbal opvatting niet veranderen

Eewal

Citaat van: sunderland op mei 27, 2026, 23:08:04
nou neem maar voor 1000% aan dat we aanvallend voetbal gaan spelen. Er komt niks anders in deze trainer zijn boekje voor. Hij gaat zijn eigen voetbal opvatting niet veranderen
ik denk dat we er in een aantal wedstrijden niet goed aan zullen toekomen omdat de tegenstander beter is. daar zul je je ook tegen moeten wapenen, ongeacht wat je speelstijl ook mag zijn.

Lore

Citaat van: sunderland op mei 27, 2026, 23:08:04
nou neem maar voor 1000% aan dat we aanvallend voetbal gaan spelen. Er komt niks anders in deze trainer zijn boekje voor. Hij gaat zijn eigen voetbal opvatting niet veranderen

Daar ga ik ook niet vanuit en ik hoop dat het fantastisch uit pakt. Maar dit is een forum en daar mogen wij toch ook wel wat vraagtekens bij hebben? Ik weet nog te weinig van plat om er echt een mening over te hebben en hij komt prima over in het interview. Maar er zijn dagen dat ik wedstrijden van Castell?n heb gemist.


sunderland

Citaat van: Eewal op mei 28, 2026, 07:22:44
ik denk dat we er in een aantal wedstrijden niet goed aan zullen toekomen omdat de tegenstander beter is. daar zul je je ook tegen moeten wapenen, ongeacht wat je speelstijl ook mag zijn.
tuurlijk kan het heus niet altijd, de intentie is iig om aanvallend voetbal te spelen.
En speelstijl is er eigenlijk niet, het is vooral proberen om vooruit met heel veel intensiteit.
Heb ook wel mijn vraagtekens of dat wel kan. NEC heeft veel kwaliteit maar op die manier wil Plat het ook