Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Top Oss-Cambuur

Gestart door Specuveter, februari 25, 2026, 10:18:53

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
0 (0%)
Galvez
1 (4%)
Balk
0 (0%)
Souren
12 (48%)
Apkakou
4 (16%)
Ferrah
4 (16%)
van der Sande
0 (0%)
Henstra
1 (4%)
Kian Visser
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Sjostrand
1 (4%)
Marsman
0 (0%)
Rolke
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 25

Stemmen gesloten: maart 04, 2026, 23:26:09

sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 28, 2026, 12:15:03
Je doet Henk tekort. We hadden vorig jaar een heel matig elftal met van Mullem achterin en voorin een de Leeuw. ondanks dat zijn wegewoon 3e geworden.
Elftal heeft nu veel meer kwaliteit.  vooral achterin, maar ook op de flanken.
Dus dat het nu tactisch veel beter staat is onzin. Vorig jaar stond het tactisch ook goed.
mag jij onzin vinden en dat ik ook wel verwacht van sommigen. Vorig jaar was het soms dramatisch hoe het tactisch stond en ook waren de wissels vaak kut. Tuurlijk doet Henk dat samen met de Ts. ( de Graaf)

zeewolde

Citaat van: sunderland op februari 28, 2026, 19:58:25
mag jij onzin vinden en dat ik ook wel verwacht van sommigen. Vorig jaar was het soms dramatisch hoe het tactisch stond en ook waren de wissels vaak kut. Tuurlijk doet Henk dat samen met de Ts. ( de Graaf)
normaal weet je het mooi te verwoorden, maar je doet Henk echt tekort. De selectie van vorig jaar had geen nivo om meer te kunnen. Dat lag echt niet aan Henk.

rudie