Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kian Visser

Gestart door Tsjawat, juli 12, 2025, 04:06:21

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op mei 03, 2026, 20:25:41
Is toch prachtig, wat voor jaar hij mee heeft gemaakt. En pure liefde voor onze club, geweldig!  |:)
Dat kan. Ik vond het genant hoe hij deed. Het leek wel de Kian Visser show vandaag!

michello

Over de top inderdaad, maar dit was dan ook z?n laatste bijdrage. Vanaf nu weer vanaf noord op zondagmiddag.

Zuid1991

Citaat van: Inferno-058 op mei 03, 2026, 22:05:46
Dat kan. Ik vond het genant hoe hij deed. Het leek wel de Kian Visser show vandaag!
Was wat overdreven idd maar ik heb liever dit soort jongens dan die dooien die je normaal gesproken ziet met een microfoon en die doen alsof.

Marc S

Ach zorgde voor wat leven in de brouwerij toch. Zo nu en dan wat te ver, maar dat neem ik wel voor lief.

Huizen

Genoten van Kian! Je hebt een paar van dit soort gasten nodig. Stel je had geen Amofa, Kian en Diemers dan was er amper wat over. Kan mij ook voorstellen dat het wat much was, maar goed die blikjes Razz tikken wel aan  :y ;)

justremco

Gaat maandag meetrainen bij FC Emmen en heeft er daarna een gesprek?

Lore

Citaat van: justremco op mei 04, 2026, 17:36:25
Gaat maandag meetrainen bij FC Emmen en heeft er daarna een gesprek?

Dat zou prachtig zijn voor hem!

Volgend jaar 25 doelpunten