Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

09-08-2013: Roda JC - Cambuur

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:02:46

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Nightmarelwd op augustus 10, 2013, 22:30:32
Geweldige tweede helft? We zijn allemaal snel tevreden. Tweede helft één schot op doel.
We hebben in twee wedstrijden tweemaal een schot op doel gehad.
Voetbal was in de 2e helft gewoonweg goed. Roda werd soms van het kastje naar de muur getikt. Dat het allemaal wat doelgerichter moet, eens. Maar, ik vind dat we na twee wedstrijden niet in paniek hoeven te raken. Die doelpunten komen zaterdag wel.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op augustus 10, 2013, 23:57:55

Ik neig er ook na dat het de juiste beslissing was, maar er is volgens mij ook wat te zeggen voor de reactie van de commentator van de NOS. Hij raakt de bal totaal niet en dus alleen de speler.

Wat mij verder opviel gisteren (en na NAC) is dat het wel een beetje een schoolreisje gehalte had. Ieder glundert voor de camera dat wij nu Eredivisie spelen. Op zich logisch, maar dat moeten zij snel van zich af schudden. wij horen in de Eredivisie en elke nederlaag is dat ook erg zuur!

Helemaal mee eens. Ik heb veel te vaak gehoord dat de financiele positie belangrijk is en dat we daarom een matige selectie hebben en dat het helemaal niet erg is dat we zouden degraderen, als we maar gezond blijven en dan snel weer promoveren. En als we leuk voetbal laten zien is het helemaal leuk. En dan ook nog een geweldige sfeer erbij dan is alles goed.

Maar ondertussen verliezen we wel allemaal punten en gedragen we ons al het liefste jongetje van de klas. Ik vind de reactie op het incident met Bakker illustratief. Alleen Barto doet even de handjes in de lucht. Ik zat voor de buis harder te schreeuwen! Hij wordt 100 % zeker geblokkeerd zonder dat de keeper de bal speeld, op zijn minst een indirecte vrije trap. Maar geen enkele protesten. Ze hoeven niet allemaal robbens of suarissen te worden maar meer topsport en dus resultaat gericht gedrag en uitstraling is wel gewenst. Ze moeten gewoon beter en volwassener voor zichZelf opkomen.

Soms heb ik het gevoel dat wij het belangrijker vinden dat hoe anderen over ons praten en denken dan hoeveel punten we halen. Roda wordt uitgefloten maar die spelers halen wel drie punten, en de rest zal aan hun reet roesten!!

We moeten collectief, spelers, TS en publiek snel volwassen worden!!!!

Het geel en blauw zit foor altied in mien hart!!!!!!
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2013, 11:13:42

Maar ondertussen verliezen we wel allemaal punten en gedragen we ons al het liefste jongetje van de klas.

Dan houden we er wel wat moois aan over!

:0= Wij gaan Europa in!!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

dizzhead


sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 11, 2013, 11:13:42
Helemaal mee eens. Ik heb veel te vaak gehoord dat de financiele positie belangrijk is en dat we daarom een matige selectie hebben en dat het helemaal niet erg is dat we zouden degraderen, als we maar gezond blijven en dan snel weer promoveren. En als we leuk voetbal laten zien is het helemaal leuk. En dan ook nog een geweldige sfeer erbij dan is alles goed.

Maar ondertussen verliezen we wel allemaal punten en gedragen we ons al het liefste jongetje van de klas. Ik vind de reactie op het incident met Bakker illustratief. Alleen Barto doet even de handjes in de lucht. Ik zat voor de buis harder te schreeuwen! Hij wordt 100 % zeker geblokkeerd zonder dat de keeper de bal speeld, op zijn minst een indirecte vrije trap. Maar geen enkele protesten. Ze hoeven niet allemaal robbens of suarissen te worden maar meer topsport en dus resultaat gericht gedrag en uitstraling is wel gewenst. Ze moeten gewoon beter en volwassener voor zichZelf opkomen.

Soms heb ik het gevoel dat wij het belangrijker vinden dat hoe anderen over ons praten en denken dan hoeveel punten we halen. Roda wordt uitgefloten maar die spelers halen wel drie punten, en de rest zal aan hun reet roesten!!

We moeten collectief, spelers, TS en publiek snel volwassen worden!!!!

Het geel en blauw zit foor altied in mien hart!!!!!!
Daarbij de handsbal tegen nac .Als die verdediger die bal niet tegen de hand krijgt komt die bal voor de goal .Verl seiz vaak genoeg penalty voor gezien .

denistel

ze geven penalty,s aan de lopende band benieuwd hoe veel wij er zullen krijgen

denistel

Citaat van: Yellow Army op augustus 10, 2013, 18:57:30
In het begin was ik nog wel positief over Feldballe, maar begin me nu serieus af te vragen of zijn spel nog te maken heeft aan gewenning. Krijg toch steeds meer het idee te krijgen dat dit gewoon zijn niveau is.

die jongen is hier een goeie maand mut overal aan wennen enz,,,die jongen komt er echt wel.

hadden het er gister nog over komst terug uit Kerkrade om 2 uur snachts gaast naar huis en sist daar al 1 als jonge kerel
dat binne zaken die allemaal mee spelen he.