Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Africa Cup of Nations

Gestart door el haj, januari 19, 2013, 16:53:51

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op januari 22, 2013, 10:33:10
Citaat van: okkele op januari 22, 2013, 08:56:29
ik zat er per al zappend ook even voor.
nu weet ik weer waarom ik de laatste jaren een hekel aan toetertjes heb,wat een zeikgeluid.
dat is geen voetballiefhebber die de hele wedstrijd op een toeter staat te blazen.

dkv-volk.

Nee het carnavals clownen publiek wat er bij EK's en WK's van Nederlandse zijde rondloopt, is iets om trots op te zijn  8P

Wat hadden die Roemenen ooit ook alweer op een spandoek staan? "You're clowns, not football fans" of zoiets?
Het is jammer dat Oranje al jaren een personeelsuitje is of een "must be there" event. Laat zo weinig ruimte over voor de echte voetbalfans.


denistel

niveau valt toch zwaar tegen hoor.zit totaal geen lijn in dat voetbal.