Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Excelsior - Cambuur [26-10-24]

Gestart door Inferno-058, oktober 08, 2024, 17:10:16

Vorige topic - Volgende topic

janou

Citaat van: Zuid1991 op oktober 27, 2024, 12:42:19
Oneens, laatste thuiswedstrijd weer redelijk als vanouds.
Alles valt en staat met de heren op het veld (strijd, beleving).

Klopt. En in het oude stadion ook genoeg potjes gezien waar het vaak stil was. Vond de sfeer maandag echt prima.

Overigens valt en staat alles qua sfeer vooral met de tussenstand. Want tegen Eindhoven was echt niet onze beste thuiswedstrijd, en ook het spel was matig maar win je met 2-0. 

EdsjeSCC

Liever dat dan dat gemaakte sfeer een wedstrijd lang. Het gezeur op de sfeer of beter gezegd het gebrek daar aan is ook al zo oud als Rein.

Johan058...

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 28, 2024, 10:15:05
Liever dat dan dat gemaakte sfeer een wedstrijd lang. Het gezeur op de sfeer of beter gezegd het gebrek daar aan is ook al zo oud als Rein.
de andre hazes en in lwd snuiven we coke nummers mogen van mij wel weg blijven. Voor de rest prima

EdsjeSCC

Citaat van: Johan058... op oktober 28, 2024, 10:24:33
de andre hazes en in lwd snuiven we coke nummers mogen van mij wel weg blijven. Voor de rest prima

Hazer vind ik zelf prima. Coke en abe is dood.. tsjah niveautje

zeewolde

Citaat van: EdsjeSCC op oktober 28, 2024, 10:15:05
Liever dat dan dat gemaakte sfeer een wedstrijd lang. Het gezeur op de sfeer of beter gezegd het gebrek daar aan is ook al zo oud als Rein.
eens.
Je zal dat domme geschreeuw door een megafoon masr hebben zoals bij Ajax en Willem 2.

Of die balletscholen met allemaal hetzelfde dansje waar en steeds 3 of 4 alleen maar kijken of iedereen meedoet. Dat zijn geen voetbalfans , die kijken niet eens naar de wedstrijd.

666

Lekker op de maandag nog even nagenieten, het (voetbal)leven is na een 3 punter toch iets leuker  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

janou

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2024, 11:19:22
eens.
Je zal dat domme geschreeuw door een megafoon masr hebben zoals bij Ajax en Willem 2.

Of die balletscholen met allemaal hetzelfde dansje waar en steeds 3 of 4 alleen maar kijken of iedereen meedoet. Dat zijn geen voetbalfans , die kijken niet eens naar de wedstrijd.

Dat laatste hebben wij ook een handje van hoor. Helemaal onder aan noord zie je wel veel die vooral met zichzelf bezig zijn ipv de club steunen. Zitten elkaar alleen maar op te fokken en aggresief en snel de nummers doorheen te werken. Fanatisme vind ik super, maar dan moet het wel om de club gaan ipv laten zien hoe fanatiek je zelf wel niet bent.

anderszchristian

#127
Citaat van: EdsjeSCC op oktober 28, 2024, 11:18:57
Hazer vind ik zelf prima. Coke en abe is dood.. tsjah niveautje
Volgens mij denkt de meerderheid op dit forum er zo over, maar toch wordt dit het vaakst ingezet tijdens de wedstrijd. Vertegenwoordigt dit forum dan niet meer de populatie op de noordtribune?

Inferno-058

Citaat van: Zuid1991 op oktober 27, 2024, 12:42:19
Oneens, laatste thuiswedstrijd weer redelijk als vanouds.
Alles valt en staat met de heren op het veld (strijd, beleving).
Als vanouds... Wat versta je onder vanouds? De sfeer de afgelopen jaren in het oude Cambuurstadion of de sfeer van pak en beet 10 jaar geleden want dan merk ik een wereld van verschil. Er sinds toen een neerwaartse spiraal, na corona is het echt dramatisch.