Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dkv - Cambuur [13-11-22]

Gestart door Inferno-058, oktober 17, 2022, 14:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: papier op november 14, 2022, 18:41:07
Dat heb ik ook niet benoemd, maar bij ons zie ik ook met enige regelmaat mooie acties langskomen. Daarbij zie ik bij ons een sfeer die ook echt afhankelijk is van wat we op het veld zien. En niet is gemaakt. Tuurlijk moeten we de ploeg steunen met gezang, maar de waarde daarvan die gaat wat mij betreft omlaag als je 90min blijft zingen (dat doet men in Duitsland). Gisteren zagen we op de schermen in het stadion dat de spelers van Heerenveen klaarstonden om het veld op te komen, dat wordt gecombineerd met een opzwepend muziekje om de mensen wat op te warmen. Bij een goal een discotheek en wat gejuich gevolgd door een nummer dat niemand daar meezingt. Doe dan maar dat ongecontroleerde gejuich bij ons met het Woanskip dat wordt gedraaid maar waar door het juichen iedereen op een net-niet moment inhaakt waardoor we genoodzaakt zijn na de tune nog een keer of door te zingen. Juist dat is voor mij Cambuur, een met de heren op het veld.

We doen het samen, wat dus ook betekent dat wij met een mindere sfeer soms debet zijn aan een slappe instelling op het veld. Wisselwerking, dat is bij ons het toverwoord. De spelers moeten ons aanjagen, wij de spelers. En dat doen we niet omdat Jantje of Pietje dat zegt, dat doen we niet omdat Rein zegt dat we achter de club moeten staan. Dat doen we omdat we het zo voelen en nemen elkaar daarin mee, op de tribune en op het veld.

Mooi verwoord  :y

Destroyer

Citaat van: papier op november 14, 2022, 15:26:50
Sfeer in het uitvak was gisteren prima hoor. Waarbij ik nog wel wil benoemen dat ik het gooien van vuurwerk buiten het vak op tribune/veld absoluut afkeur.

De manier waarop ze in Heerenveen zelf de sfeer cre?ren zullen sommigen mooi vinden. Voor mij is het gezocht, te gemaakt en daarmee ook te weinig oprecht. Precies passend bij een marketingclub als Heerenveen. Slim gedaan, goed uitgevoerd maar voor mij blijft het nep. Ieder zijn meug, er zijn er voldoende die het niet met me eens zijn want ze trekken nog steeds veel bezoekers. Net zoals ik weinig heb met trommels en capo's zoals bijvoorbeeld bij FC Emmen.

Overigens kijk ik ook wel eens met jaloezie naar sommige sfeeracties bij andere clubs. De Graafschap bijvoorbeeld, zij maken echt prachtige dingen.


Die discolichten, opkomst van de spelers met dat getoeter etcetera veel te georganiseerd. Wat een poppenkast. Dan nog dat Frans Duits nummer als er gescoord is. Ik vind het niks...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?
jongen lees eerst eens de berichten eens en ga dan reageren.
Nee,ik zal nooit en nooit overstappen naar dkv?NOOIT.

Noordcambuur

Citaat van: Drumfather SCC op november 14, 2022, 17:46:11
Hij/Zij is ook zo lekker positief altijd; Dan werk je het in de hand

Maar laten we inderdaad als supporters zijnde potdomme nou eens achter elkaar en de club gaan staan
hij?.moet ik dan positief zijn waar wij als Cambuur Leeuwarden nu staan op de ranglijst.
Volg jij Cambuur wel op b.v. Twitter daar wordt veel meer negatieve meldingen gedaan dan hier op het forum.

Vlampiep

Citaat van: Sakas op november 14, 2022, 18:45:40
:_schater
Misschien toch eens proberen dien wief met koffers en al op de oprit te zetten  :zweep
Dan kest stou mien wief nog niet. :_schater

J.v.G.

Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 19:23:36
Dan kest stou mien wief nog niet. :_schater
Je bedoeld je leidinggevende :zweep

Lore

Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn  bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.

:_schater


Ik heb even snel voor je gerekend, maar bij je vrouw blijven is echt aanzienlijk goedkoper!

Vlampiep

Citaat van: Lore op november 14, 2022, 19:59:01
:_schater
Ik heb even snel voor je gerekend, maar bij je vrouw blijven is echt aanzienlijk goedkoper!
Bedankt foor ut metdenken en sil dien goeie raad opvolge. :proost

nee,wel?

Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Vlaggetjes
Disco

Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.

Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.

Wat bin ik blied met mien geel blauw hart  :)

SCC voor altied!  |:)


zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater

Vlampiep

Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37
zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................
de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen
ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen
halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater
Wat jij omschrijft is de professionele onkunde van dat soatsje van Akkrum zuid,, bij de Harkema hebben ze het beter op orde.
Iedere oprechte Cambuur supporter heeft een schijthekel aan die incestueuze skeve kopkes gemeente bij DKV.
Maar daar houdt het bij mij dan ook wel op. Laat lekker gaan en over een paar maanden krijgen ze sun echt pak op hun flikker dat de pompebleden
uut hun shirt en vlaggen springe.

Drumfather SCC

Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37

zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater

Weet jij waarom dit moest? Hele bus stond op z'n kop toen dat duidelijk werd...
Er waren een paar die gingen er een afslag eerder af maar het gros reed door
Was niet fijn in die ovens op wielen

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37


zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater
As ut binn de perken blieft nee.
Anders.......ja.....strafbank :devil
Luister ik vind bannen persoonlijk heel erg vervelend om te doen.
We zijn hier allemaal supporters daar ben ik van overtuigd. Maar ik probeer het hier voor een ieder wel aangenaam te houden. Racisme beledigingen schelden doodswensen dat wil ik absoluut hier niet. Wat ik liever ook niet wil is dat er forumleden weglopen voor anderen. Maar dat heb ik niet in de hand. Als alle posi het opgeven tegen de negi is dit forum verloren.
Skolten heb ik gevraagd excuses te maken, hij wou dat niet en zit nu een week te brommen.
So be it.
Ik doe mn  best jongens naar eer en geweten maar leuk is het niet altijd  nee....

papier

Citaat van: Vlampiep op november 15, 2022, 19:03:13
Wat jij omschrijft is de professionele onkunde van dat soatsje van Akkrum zuid,, bij de Harkema hebben ze het beter op orde.
Iedere oprechte Cambuur supporter heeft een schijthekel aan die incestueuze skeve kopkes gemeente bij DKV.
Maar daar houdt het bij mij dan ook wel op. Laat lekker gaan en over een paar maanden krijgen ze sun echt pak op hun flikker dat de pompebleden
uut hun shirt en vlaggen springe.

Dat het allemaal even duurt omdat het vak vol zit, soit. Maar dat men bijvoorbeeld maar 3 van de 8 poortjes in gebruik heeft bij de kaartcontrole dat vind ik echt ontzettend vervelend. Onlangs las ik op een ander medium dat NEC supporters positief waren over Cambuur, omdat ze nadat ze een hele poos in de file stonden vlot door mochten lopen in Leeuwarden. En zo lees ik meer goede dingen over onze ontvangst, ondanks dat wij wellicht het slechtste vak hebben van heel de eredivisie. Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.

Het was allemaal net niet slecht en schandalig genoeg afgelopen zondag. Maar het staat wederom op plek een voor minst goede ontvangst in een uitvak dit seizoen.

denistel

Citaat van: nee,wel? op november 15, 2022, 16:43:37

zijn gewoon een stel fynen  naar buiten willen treden als moraalridders maar ondertussen...................

de kinderen die bij cambuur in de line up liepen kregen na afloop niks van die fynen en de kids die aan hun kant liepen kregen wel wat, ik weet uit ervaring dat die kids van hun als ze bij ons mooie cambuur lopen na afloop wel wat kregen  toen het 0-1 werd mochten de line up kids van cambuur ook niet juichen

ik moet me inhouden   kan alleen maar zeggen dat ik na zondag alleen nog maar een grotere hekel aan dat volk heb gekregen

halfuur of langer in de rij voor bier   helemaal geen bier meer    omrijden via wolvega terug    ze doen er alles aan daar om je het bloed onder de nagels vandaan te halen   zal maar niet zeggen wat ik ze daar toewens :( :(   anders zit ik straks naast  skolten op het strafbankje :_schater

snapst nou waarom ik daar nooit weer kom.

of zoals een cambuur supporter zei als ik een boom was wou ik daar nog niet eens staan.