Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dkv - Cambuur [13-11-22]

Gestart door Inferno-058, oktober 17, 2022, 14:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:02:16
Vlaggetjes
Disco

Der sast er maar elke twee weken heen mutte.
Alles is nep en gemaakt daar.

Ik vergelijk het supporten van Heerenveen wel met de paralympics.. ze kunnen winnen, maar ze blijven achterlijk.

Wat bin ik blied met mien geel blauw hart  :)

SCC voor altied!  |:)
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.

Nou koop een seizoenkaart daar zou ik zeggen.

Plek zat.

papier

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 15:05:28
nou nergens om de sfeer en de spandoek actie waren goed hoor.
Kijke eens naar de sfeer en de vlaggetjes bij ons om te huilen.

Sfeer in het uitvak was gisteren prima hoor. Waarbij ik nog wel wil benoemen dat ik het gooien van vuurwerk buiten het vak op tribune/veld absoluut afkeur.

De manier waarop ze in Heerenveen zelf de sfeer cre?ren zullen sommigen mooi vinden. Voor mij is het gezocht, te gemaakt en daarmee ook te weinig oprecht. Precies passend bij een marketingclub als Heerenveen. Slim gedaan, goed uitgevoerd maar voor mij blijft het nep. Ieder zijn meug, er zijn er voldoende die het niet met me eens zijn want ze trekken nog steeds veel bezoekers. Net zoals ik weinig heb met trommels en capo's zoals bijvoorbeeld bij FC Emmen.

Overigens kijk ik ook wel eens met jaloezie naar sommige sfeeracties bij andere clubs. De Graafschap bijvoorbeeld, zij maken echt prachtige dingen.

Inferno-058

Pas na de 2-1 door gehad dat er thuissupporters toeschouwers waren.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op november 14, 2022, 15:09:59
Nou koop een seizoenkaart daar zou ik zeggen.

Plek zat.
nee dankjewel.
Maar nu een vraagje aan jou kijk eens naar ons clubje wat voor sfeeractie hebben wij nou.
Wij zwaaien toch ook met vlaggetjes en met grote vlaggen die er niet uit zien.

Noordcambuur

Klopt Papier je noemt de graafschap nou daar ben ik een paar keer geweest wat hebben die altijd geweldige sfeeractie maar ook de Eagles.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op november 14, 2022, 16:34:36
nee dankjewel.
Maar nu een vraagje aan jou kijk eens naar ons clubje wat voor sfeeractie hebben wij nou.
Wij zwaaien toch ook met vlaggetjes en met grote vlaggen die er niet uit zien.
Tegen PSV hadden we een leuk doekje. Top thuiswedstrijden: dkv, ajax, Feyenoord, Eagles etc moeten nog komen. 

LWD vak 7

Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?

Drumfather SCC

Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?

Hij/Zij is ook zo lekker positief altijd; Dan werk je het in de hand

Maar laten we inderdaad als supporters zijnde potdomme nou eens achter elkaar en de club gaan staan

Treb

Citaat van: LWD vak 7 op november 14, 2022, 17:41:05
Koop daar een seizoenskaart tegen Noordcambuur vind ik totaal misplaatst. We zijn hier toch allemaal voor dezelfde club?

Nouja werkelijk alles bij Cambuur is kut.

Wat doe je hier dan nog?

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 14, 2022, 13:38:42
Ben ik toch weer even (kan het niet laten ). Ik stoor mij hier vooral aan die genen die hier vooral en alleen maar komen als het slecht gaat en dan
meestal  ook nog onder de wedstrijd. Een scholten of een trainert en nog wel een paar. ( niet wiekie want die beargumenteerd ook wat ie vind). Ik kan daar ook niet meer tegen merk ik aan mijzelf en heb daarom ook besloten om hier maar even niet meer te komen. Fijne dag allemaal voor zover dat lukt na gisteren  |:)
Er zijn altijd waar dan ook van die lieden die alleen maar wat de zaak wat opnaaien en absoluut niets met onze club hebben, maar zich wel supporter willen noemen. Nou kerel, ik vind het altijd weer mooi als jij je mening in de posts weer geeft. Niet dat ik het altijd mee eens ben, maar dat is nu juist het leuke van dit forum. Dus blijf lekker aanwezig en geef je mening zodat een ander daar iets van mag vinden. |:)

Vlampiep

Citaat van: SCC op november 14, 2022, 14:48:45
Eens, met name dat deel dat deze "supporters" zich enkel melden tijdens de wedstrijd (bij een ongunstige tussenstand).
We hebben allemaal ons eigen kijk op voetbal, spelopvatting, voorkeur voor spelers en staf (bijv. jij bent Paulissen fan en minder enthousiast over Ultee op voorhand) en zo hebben we allemaal onze eigen kijk. Dat maakt het over voetbal praten leuk, interessant en ook zorgt het voor de (goede) afleiding.
Dus Sunderland, laat je niet wegsturen door een paar droevige mensen die waarschijnlijk sociaal gezien niets hebben. Gisteren de emotie van de wedstrijd, nu weer mooi bezig met SCC en met een betere tweede seizoenshelft.
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn  bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vind het wel echt heel jammer dat bepaalde forumgangers afhaken door wat dan ook. Mis ook de weloverwogen analyses van Collingwood waar ik me altijd goed in kon vinden
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Inferno-058 op november 14, 2022, 17:18:20
Tegen PSV hadden we een leuk doekje. Top thuiswedstrijden: dkv, ajax, Feyenoord, Eagles etc moeten nog komen.

Dat heb ik ook niet benoemd, maar bij ons zie ik ook met enige regelmaat mooie acties langskomen. Daarbij zie ik bij ons een sfeer die ook echt afhankelijk is van wat we op het veld zien. En niet is gemaakt. Tuurlijk moeten we de ploeg steunen met gezang, maar de waarde daarvan die gaat wat mij betreft omlaag als je 90min blijft zingen (dat doet men in Duitsland). Gisteren zagen we op de schermen in het stadion dat de spelers van Heerenveen klaarstonden om het veld op te komen, dat wordt gecombineerd met een opzwepend muziekje om de mensen wat op te warmen. Bij een goal een discotheek en wat gejuich gevolgd door een nummer dat niemand daar meezingt. Doe dan maar dat ongecontroleerde gejuich bij ons met het Woanskip dat wordt gedraaid maar waar door het juichen iedereen op een net-niet moment inhaakt waardoor we genoodzaakt zijn na de tune nog een keer of door te zingen. Juist dat is voor mij Cambuur, een met de heren op het veld.

We doen het samen, wat dus ook betekent dat wij met een mindere sfeer soms debet zijn aan een slappe instelling op het veld. Wisselwerking, dat is bij ons het toverwoord. De spelers moeten ons aanjagen, wij de spelers. En dat doen we niet omdat Jantje of Pietje dat zegt, dat doen we niet omdat Rein zegt dat we achter de club moeten staan. Dat doen we omdat we het zo voelen en nemen elkaar daarin mee, op de tribune en op het veld.

Sakas

Citaat van: Vlampiep op november 14, 2022, 18:18:09
Ook ik meld mij wel eens tijdens de uitwedstrijd, maar ja wat is verstandiger, mijn  bierglas door de beeldbuis te flikkeren en mijn echtgenote de koffers op de oprit zet, of mijn frustratie even van mij afschrijven.

:_schater

Misschien toch eens proberen dien wief met koffers en al op de oprit te zetten  :zweep
Laat sien ast foor Cambuur bist!