Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sai van Wermeskerken

Gestart door Holwerd voor Cambuur, augustus 21, 2017, 15:22:44

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Doke of Sai.. geen van beide krijgt eigenlijk het vertrouwen. Bijzonder.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op januari 22, 2023, 10:45:28
Doke of Sai.. geen van beide krijgt eigenlijk het vertrouwen. Bijzonder.
Sai is een speler die tot de subtop kan worden gerekend. Doke daartegen is een man met 120% inzet, maat op alle vlakken te kort komt en alleen geschikt om 1 speler uit te schakelen.
Deze trainer is geen People manager/coach zoals Henk en acht ik niet in staat spelers te doen groeien.

denistel

Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2023, 11:26:00
Sai is een speler die tot de subtop kan worden gerekend. Doke daartegen is een man met 120% inzet, maat op alle vlakken te kort komt en alleen geschikt om 1 speler uit te schakelen.
Deze trainer is geen People manager/coach zoals Henk en acht ik niet in staat spelers te doen groeien.

die doke gister in de 2e helf een bal breed naar bangura gvd 10 meter achter
em vloog zo over de zij lijn..uiteraard moet je werkers en stevige spelers hebben
maar als ze steeds de bal weg geven hest er niks aan. sai zo veel rustiger aan de
bal en zoekt voetballende de oplossing en deelt ook uit als het moet.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: De Gast op januari 22, 2023, 10:45:28
Doke of Sai.. geen van beide krijgt eigenlijk het vertrouwen. Bijzonder.

Doke krijgt toch juist het vertrouwen?
Dat hij er gister af werd gehaald was logisch, want hij zat tegen zijn 2e geel aan.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

PePe

Twee jaar achter elkaar degraderen.   :(

Noordcambuur

Citaat van: PePe op mei 06, 2023, 21:50:15
Twee jaar achter elkaar degraderen.   :(
jaaaa dat is ook niet best op zijn cv..