Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Volendam [08-01-2023]

Gestart door Huizen, november 16, 2022, 20:05:29

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Specuveter op januari 08, 2023, 19:03:39
Van Wermeskerken had de griep
Vandaar ws de wissel.
En tol was drama...Zijn kompaan Bergsma ook trouwens.

als ie ziek was moest ie niet in de basis staan toch en nogmaals
0-2 achter dan gooi je er een aanvallende speler bij is mijn id

denistel

Citaat van: Treb op januari 08, 2023, 20:31:34
Dieptepunt is toch wel Balk met sien handskoentjes.

Dat seit alles.

tijdens trainingen met 11 graden loopt de helft met een muts op
verbieden als club vind ik

De Gast

?We beginnen zonder energie aan de wedstrijd?.. aldus Bangura

Dan kun je bijna ook niet anders concluderen dat de druk en spanning te hoog is, zeker in thuiswedstrijden. Het thuisvoordeel is blijkbaar een martelgang geworden.

Treb

In 7 van de 8 wedstrijden thuis niet gescoord.

Ongekend.

maikcambuur

Citaat van: De Gast op januari 09, 2023, 07:45:08
?We beginnen zonder energie aan de wedstrijd?.. aldus Bangura

Dan kun je bijna ook niet anders concluderen dat de druk en spanning te hoog is, zeker in thuiswedstrijden. Het thuisvoordeel is blijkbaar een martelgang geworden.

Omgaan met druk is ook een kwaliteit, dat men dat blijkbaar niet kan is simpelweg het tekortkomen van kwaliteit.

Gisteren was het werkelijk niet te filmen, alles ging fout. Dat je je gewoon afvraagt wat deze selectie 6 weken lang gedaan heeft. Er zit totaal geen idee achter, om nog maar te zwijgen van de povere inzet van het team. Werkelijk beschamend.

Trainert!

Citaat van: maikcambuur op januari 09, 2023, 09:15:46
Omgaan met druk is ook een kwaliteit, dat men dat blijkbaar niet kan is simpelweg het tekortkomen van kwaliteit.

Gisteren was het werkelijk niet te filmen, alles ging fout. Dat je je gewoon afvraagt wat deze selectie 6 weken lang gedaan heeft. Er zit totaal geen idee achter, om nog maar te zwijgen van de povere inzet van het team. Werkelijk beschamend.

Ligt ook aan de trainer om zo te starten. En die andere 4 doen ook niks. Niet best!

Bankzitter

Citaat van: maikcambuur op januari 09, 2023, 09:15:46
Omgaan met druk is ook een kwaliteit, dat men dat blijkbaar niet kan is simpelweg het tekortkomen van kwaliteit.

Eens... dat was nog niet zo lang gelden onze kracht toen we ploegen als Almere, N.A.C. en De Graafschap wegbliezen als het echt op aankwam.
Deels met dezelfde spelers als we nu hebben.

Het eerste vind ik nog dat we niet met lef en overtuiging spelen... dat past niet bij Cambuur.  Ik kan er prima mee leven als we verliezen tegen een betere tegenstander maar niet dat we zelf goals weggeven en daarna apatisch reageren. Het zal de druk inderdaad wel zijn maar angstig voetbal past hier niet.

CambuurArnhem

Eindelijk  was ik weer eens bij een wedstrijd. Ik heb kunnen genieten van het stadion, het mooie spandoek op noord, de spelers die het veld opkwamen. De minuut stilte: indrukwekkend. Daarna was het binnen 10 minuten gebeurd. Wat is er met dit team aan de hand? Geen initiatief, op de middellijn de bal heen en weer schuiven, steeds terug in plaats van vooruit en heel veel slechte pases en ook nauwelijks kansen. Dat de bal er 5 minuten voor rust niet in ging was tekenend. Onbegrijpelijk! En waarom stond Paulussen er niet in? Toch heb ik geen spijt dat ik gegaan ben. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit nog 19 (!) wedstrijden zo door zal gaan. Zoals ze gisteren speelden maken ze zelfs in de kkd niets klaar. Ook daar moet gescoord worden. Het moet dan maar tegen Emmen. Die scoren ook bijna niet. Maar of dat voor een echte ommekeer zal zorgen? Eerst maar afwachten wat er woensdag gaat gebeuren...

Inferno-058

De tweede seizoenshelft wordt ??n grote lijdensweg. Ik zie dit niet meer goedkomen, teveel zwakke plekken. De club heeft de nuchterheid verloren lijkt het wel. Het enige waar ze op vooruit zijn gegaan is de marketing, want ja er moeten wel centjes in de la komen met hun #CambuurKomtEraan en #OperatieHandhaving. Waar ze voor de rest mee bezig zijn weet ik niet. Na 10 minuten 0-2 achter staan is een keiharde middelvinger naar je eigen achterban, en dat na het vuurwerk op de training en de mooie sfeeractie.

moodygrunn

Maar gelukkig hebben we wel nieuwe opkomstmuziek!
In Henk en Sandor we trust

Inferno-058