Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - FC Volendam [08-01-2023]

Gestart door Huizen, november 16, 2022, 20:05:29

Vorige topic - Volgende topic

Jaikev

Als je van de 15 wedstrijden maar in 4 wedstrijden weet te scoren houd het snel op

sunderland

sunderland

Citaat van: denistel op januari 08, 2023, 17:52:17
een vechtmachine gaat dit zeker niet worden idd en hele voetbal
was er vandaag ook uit.

wissels na een half uur 2 verdedigers voor 2 verdedigers ???
we stonden 0-2 achter dan ha je toch aanvallend wisselen.

verder zat er niks in spelers lopen maar wat rond en doen maar
wat niet best.
precies dat

D.H.Skolten

Ik snap niet dat er mensen zijn die iets anders hadden verwacht. Ze voetballen al een jaar niet meer en dan denken dat Ultee ons gaat redden. Smh..

nee,wel?

Citaat van: D.H.Skolten op januari 08, 2023, 19:58:57
Ik snap niet dat er mensen zijn die iets anders hadden verwacht. Ze voetballen al een jaar niet meer en dan denken dat Ultee ons gaat redden. Smh..

heeee skolten hest diezelf oek weer van stal haald hest t forum verbod overleefd

D.H.Skolten

Citaat van: nee,wel? op januari 08, 2023, 20:02:55

heeee skolten hest diezelf oek weer van stal haald hest t forum verbod overleefd
Had ik een verbod?

Holwerd voor Cambuur

8 thuiswedstrijden en in 7 daarvan niet gescoord. Cijfers die we denk ik nooit weer gaan meemaken. :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2023, 20:08:57
8 thuiswedstrijden en in 7 daarvan niet gescoord. Cijfers die we denk ik nooit weer gaan meemaken. :|

Mutte we nog 10x de gang naar 't stadion maken.

Kiek er nou al tegen op.

Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op januari 08, 2023, 19:32:01
Wat ik absoluut niet kan bevatten dat er na deze wedstrijd weer een stel randdebielen het nodig vindt weer rotzooi te gaan trappen.
Het zijn altijd dezelfde hersenlozen die volgelopen en gesnoven rotzooi maken. Mag echt hopen dat dergelijk gedrag met een jarenlang gebieds verbod op,wedstrijddagen wordt gesanctioneerd.
Dat je je daar druk om maakt, werkelijk waar...

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 08, 2023, 20:08:57
bist al zo oud?.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op januari 08, 2023, 20:10:23
Mutte we nog 10x de gang naar 't stadion maken.

Kiek er nou al tegen op.
en februari die boeren

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leovardia

Citaat van: Inferno-058 op januari 08, 2023, 20:10:35

Ik ben het volledig met hem eens want er
lopen lieden bij die geen ene fuck met oanse club hebben en puur en alleen voor klepperij komen. Gister oek met die training, binne d?r van die hersenlozen die het nodig vinde containers op te blazen met vuurwerk. Hoe haalst ut in de hasses om dien eigen nest te vernielen. Oprotte met die lui.
Kent skele juh.

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op januari 08, 2023, 20:10:35
Misschien vind jij dat normaal, maar hier heb ik toch een heel andere beleving bij als je het stadion uitkomt met je kleinkind en geconfronteerd wordt met een stel  hersenloze relschoppers.  En de Cambuursupporters bestaan niet allemaal uit hoodies en petjes die met gezichtbedekking de confrontatie opzoeken. Het is maar hoe en waar je bent opgevoed.

Treb

Dieptepunt is toch wel Balk met sien handskoentjes.

Dat seit alles.