Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: janou op oktober 09, 2023, 15:41:10
Als je het op die manier bekijkt zijn er 50 van de 59 jaar naar de gallemiezen gegaan bij Cambuur. Misschien zou het ook wel kunnen komen doordat Cambuur met dit stadion en budget, altijd een KKD club blijft.

Als het bestuur dat Cambuur naar een nieuw stadion brengt en leiding heeft tijdens sportief beste periode OOIT uit de clubgeschiedenis niet kundig is. Dan vraag ik mij af of er iemand op de wereld wel kundig genoeg is om onze mooie club te leiden haha.
foeke heeft hem door de strot gedrukt. Bij de allereerste belangerijkste weds faalde hij al en was het min of meer al over.

Bernardo

Sneu voor hem en Cambuur dat het zo gelopen is, maar dit ontslag is natuurlijk meer dan terecht. Hopelijk snel de bevestiging dat Henk het gaat doen. |:)

Bankzitter

Citaat van: Poetser op oktober 09, 2023, 15:25:18
Hou op man. Openlijk aan het denkvermogen twijfelen van de Cambuursupporter.. en dat dan een aardige sympathieke man vinden?

Bliid dat ie fut is.


Lees bij een willekeurige club wat voor onzin er allemaal op sociale media wordt geroepen en je gaat echt wel twijfelen aan het denkvermogen van sommige supporters  :_schater

Alleen moet je natuurlijk als speler, bestuurder of trainer nooit laten verleiden dat te zeggen, ook niet in de emotie vlak na degradatie.

Ultee heeft zeker fouten gemaakt en zal ook best vijanden hebben gemaakt zoals iedereen die in de slangenkuil van het betaald voetbal werkt.
Maar ook gedreven en vele uren in de club gestoken en dat waardeer ik dan weer wel aan Ultee. Het resulteerde niet in goed veldspel en punten en met Henk op de loonlijst is de keus dan makkelijk.