Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gek, raar, apart, bijzonder nieuws

Gestart door Dokkumer, februari 02, 2013, 23:06:39

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Gelukkig werd er later nuance in gebracht door te melden dat het om hooligans ging. Ik wist niet dat AK uit D een hooligan was.. Dat was zeker één met een Cambuurvaantje in de auto.

Overigens moet men blij zijn dat de demonstratie verboden is, onderweg nog behoorlijk wat boos Woudvolk en bij de invalswegen van Dokkum ook nog de nodige boze mensen. Zelf ben ik een paar rondjes door Dokkum gaan lopen om te zien hoe de vlag ervoor hing, maar wat er rondliep was ook niet mals.

Volgende week Marga Waanbeeld maar eens flink aan de tand (laten) voelen omtrent het hele gebeuren. Er zijn vieze spelletjes gespeeld over de hoofden van de bevolking hier en de kinderen.