Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robin Maulun

Gestart door Collingwood, juni 17, 2018, 16:25:29

Vorige topic - Volgende topic

oost

Citaat van: Yellow Army op mei 27, 2025, 13:17:47
Te weinig balans als je het mij vraagt. We hebben meer behoefte aan een box to box middenvelder

In wedstrijden als tegen de graafschap ado en misschien rkc h?b meer aan de box to box speler. Echter spelen wij 70% van de wedstrijden op de helft van de tegenstander en missen we nu echt een speler die een bal tussendoor kan geven. Dus eigenlijk zou 2 van zulke spelers moeten halen.

denistel

Citaat van: sunderland op mei 26, 2025, 22:12:58
op papier wel maar in de praktijk niet denk ik. Sommige tegenstanders zetten nu al een loper op Diemers( jong Utrecht en Vitesse) die steeds ober hem heen gaat. Dat zal met maulun ook gebeuren. Zou veel liever een loper zien met diepgang en power

tuurlijk man anders bist verdedigend zeer kwetsbaar dat waren we nu ook al op het middenveld

Arno A

Citaat van: sunderland op mei 26, 2025, 22:12:58
op papier wel maar in de praktijk niet denk ik. Sommige tegenstanders zetten nu al een loper op Diemers( jong Utrecht en Vitesse) die steeds ober hem heen gaat. Dat zal met maulun ook gebeuren. Zou veel liever een loper zien met diepgang en power

Tsja zijn er genoeg toch? deze zal ook wel te duur zijn en wil graag naar de Eredivisie; Philip Brittijn.

Een echte Achterhoeker zoals Meerdink sr en jr.