Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Christovao

Gestart door YellowBlue, juni 03, 2013, 17:01:06

Vorige topic - Volgende topic

sccvl

Citaat van: speculeter op mei 09, 2014, 21:46:41
Net zoals oebele zeker....in de breedte :_schater
Hij heeft er wel aanleg voor om iets te groeien haha! Hoop voor die jongen dat die het red bij FC Emmen.

EastSide058

Citaat van: sccvl op mei 09, 2014, 21:04:33
Mij heeft die niet heel erg kunnen overtuigen, denk dat die bij FC Emmen wel kan groeien.
Hij heeft ook weinig de kans gehad om zich te bewijzen, heeft tegen NAC in de beker een hele goede wedstrijd gespeeld vond ik. Voor de rest heeft hij wat invalbeurtjes gehad. Hij had veel potentie, kon misschien wel het verst komen als  alle andere spitsen. Het mocht niet zo zijn, suc6 bij Emmen en bedankt wat je voor ons hebt gedaan  |:)
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

SCCRulez

Leek me een prima jongen maar ik denk dat het een goede stap is dat hij wekelijks gaat spelen. Succes in Emmn!

sccvl

Citaat van: SCCRulez op mei 10, 2014, 12:05:59
Leek me een prima jongen maar ik denk dat het een goede stap is dat hij wekelijks gaat spelen. Succes in Emmn!
Dat denk ik ook wel, dat had die bij Cambuur gehoopt. Helaas is dat er niet van gekomen soms moet je een stapje terug doen om er twee vooruit te gaan.

Di Canio

Alexander Christovao speelde dinsdagavond mee in een oefenwedstrijd bij FC Emmen. De aanvaller, die van SC Cambuur geen contractverlenging kreeg aangeboden, deed dat niet onverdienstelijk. Tegen een naar de vierde klasse gepromoveerde amateurclub was de transfervrije spits in een helft speeltijd die hij kreeg goed voor drie doelpunten. Voor de Jupiler League-club, die met 1-8 won na een 0-6 ruststand, was Christovao de topscorer.

Eewal

Citaat van: Di Canio op mei 15, 2014, 21:14:34
Alexander Christovao speelde dinsdagavond mee in een oefenwedstrijd bij FC Emmen. De aanvaller, die van SC Cambuur geen contractverlenging kreeg aangeboden, deed dat niet onverdienstelijk. Tegen een naar de vierde klasse gepromoveerde amateurclub was de transfervrije spits in een helft speeltijd die hij kreeg goed voor drie doelpunten. Voor de Jupiler League-club, die met 1-8 won na een 0-6 ruststand, was Christovao de topscorer.

mooi voor hem, hoop dat hij daar een contract krijgt. helaas voor hem niet hier..

Timmie

Prima speler hoor, deze jongen. Jammer dat hij het niet gered heeft bij ons..
Hoop dat hij het bij Emmen wel redt, en dan doorstomen naar de Ere!

piene hassus

Jammer dat Cambuur niet wat meer geduld het met disse jonge