Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ultras Leovardia

Gestart door Destroyer, maart 12, 2013, 21:45:01

Vorige topic - Volgende topic

Zuid1991

Dat klopt, is idd mooi.
Maar de kern van Cambuur en Cambuur culture is goed bezig de laatste tijd.

Cambuur123

Trommel mag wat mij betreft ook terug, het is voor oost etc moeilijk om mee te zingen nu.

Zuid1991

Zonder trommel is sfeer op noord echt beter dit seizoen.
Ik snap dat op de overige tribunes het meezingen lastiger is nu.
Oost is daarintegen wel fanatieker de laatste tijd  :thumbsup
Daarom maar er weer eens ingooien: Noord begint met bijvoorbeeld: cambuur!
Oost: Leeuwarden!

Nightmarelwd

Citaat van: Sakin op oktober 13, 2015, 10:00:03
Het wordt gewoon tijd dat we nu weer aan de slag gaan met sfeer. Er moet wat gebeuren bij de spelers maar ook bij de sfeer op de tribunes. Het is alweer maanden terug voor een goede sfeer.

Sfeeracties moet je plannen bij grote wedstrijden. Dkv , Groningen, Ajax.

Geen slingertjes en al helemaal geen trommel.

Zoals eerder vermeld, de sfeer is zonder trommel beter dan met. Heracles, Feyenoord, PSV, Twente was de sfeer goed.
MI-Sider for Life