Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bier!

Gestart door Galdiano, januari 19, 2013, 03:58:29

Vorige topic - Volgende topic

Bolle

Fijn weekend!  :hein

Lekker koud Heineken en BBQ - weer!

Vlampiep

Citaat van: Bolle op juli 09, 2016, 12:03:07
Fijn weekend!  :hein

Lekker koud Heineken en BBQ - weer!
H
Nou Bolle bedankt en wud oek nog mooi weer.  :proost :hein :ams :bav :grolsch :jupiler :fant