Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

35 years M.I.Side Birthday Party 1979- 2014

Gestart door Nightmarelwd, juli 30, 2014, 11:34:53

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: Hans de Rat op september 04, 2014, 17:09:23
Voor en na de wedstrijd tegen Den Haag zijn er aardig wat kaarten verkocht. Helaas laten de ouderen het wat afweten.

Waar sist dan ouwe? Zat tegen Den Haag oek in de CB maar kon dei nergens vinden. En nee, ik was niet lam.

Hans de Rat

haha ik zat voor het raam aan een ronde tafel. omdat ik mijn seizoenkaart vergeten was ben ik niet in het stadion geweest en in het hertje dus oek niet.
Zondag zitten we eerst in de kleine leeuwarder bij het bierontbijt en erna weer in de cb bar.

Hilaard voor Cambuur

Worden er aan de deur ook kaarten verkocht?

dit is mien club

Citaat van: Hilaard voor Cambuur op september 13, 2014, 23:17:08
Worden er aan de deur ook kaarten verkocht?

Ast even goed leest dan geeft Hans de Rat aan dat ook zij graag alles mee willen maken van het feest en dus geen zin hebben om bij de deur te gaan zitten.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Hans de Rat

als er nog kaarten zijn worden er ook nog kaarten aan de deur verkocht tot 21 uur.
OM 20 UUR ZULLEN WE EEN GROEPSFOTO MAKEN DUS HEREN WEES OP TIJD!!!!!

thankyou

Worden er bijvoorbeeld tegen Scheveningen of Dordrecht nog kaarten verkocht?
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Clint

Je mag mijn kaartje wel kopen bij de wedstrijd tegen Scheveningen. :devil

Dokkumer


Hans de Rat

kaarten zijn voor de wedstrijd tegen dordtrecht weer te krijgen in de cambuurbar. Collega Nicky Bakker zal een uur voor de wedstrijd mijn plaats innemen omdat ik dat weekend verhinderd ben.

Hans de Rat

Ook op de laatste training voor de derby worden er nog kaarten verkocht voor de dapen die nog steeds geen kaart gehaald hebben. De karten zijn natuurlijk nog steeds te halen bij Bada Bing en de kleine leeuwarder. Gas gevuh gvd had allang uitverkocht moeten zijn

dit is mien club

Citaat van: Hans de Rat op oktober 10, 2014, 18:01:14
Ook op de laatste training voor de derby worden er nog kaarten verkocht voor de dapen die nog steeds geen kaart gehaald hebben. De karten zijn natuurlijk nog steeds te halen bij Bada Bing en de kleine leeuwarder. Gas gevuh gvd had allang uitverkocht moeten zijn

Hoe veul kaarten binne der verkocht tot nu toe?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it