Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De tribunestoel

Gestart door tribunestoel, juli 31, 2014, 10:13:34

Vorige topic - Volgende topic

Nightmarelwd

Voetbal kijk je staand en niet zittend.  |:)

Zitten kun je thuis voor de buis.
MI-Sider for Life

tribunestoel

Deze enquĂȘte is slechts een klein onderdeel van mijn afstuderen.
Ik zal vervolgens een tribunestoel gaan ontwerpen.

Ik ben nog op zoek naar enkele respondenten. :D

Alvast bedankt voor jullie reacties, wordt zeer op prijs gesteld, wie weet komt het ooit nog eens ten goede aan de stoelen bij Cambuur 8)