Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SPEED-POOL Beker: SC Cambuur - Utrecht

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, december 16, 2013, 23:32:34

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

kickandrush

6-2 (3-1)

Barto
Barto
Christovao
Barto
Barto
Schokker

4x geel  1e in de 11de minuut
1x rood

Loting dkv thuus

Nooit meer :jupiler

IsmailvanEssen

1-1 in verlenging 2-1.

Hemmen 2x

geel 5 keer 1 keer rood eerste 11de min

toeschouwers 6985

Volgende ronde AZ thuis
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: IsmailvanEssen op december 18, 2013, 14:24:43
1-1 in verlenging 2-1.

Hemmen 2x

geel 5 keer 1 keer rood eerste 11de min

toeschouwers 6985

Volgende ronde AZ thuis

Ik weet niet zeker of ik je bier kan komen brengen als je wint :zweep
Henk, held, bedankt

IsmailvanEssen

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2013, 14:26:56
Ik weet niet zeker of ik je bier kan komen brengen als je wint :zweep

Hhaha hou ze maar koud! ik kom in april weer 2 weken in Nederland :)
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

michello

2-0 (1-0)

Ritzmaier
Ritzmaier

4x geel ( eerste gele kaart in minuut 17 )

Kwartfinale:

SC Cambuur - MVV

Scc01

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2013, 14:26:56
Ik weet niet zeker of ik je bier kan komen brengen als je wint :zweep

lijkt me niet nodig aangezien Hemmen er geen twee gaat scoren. Niet op veld in ieder geval.

Sonnema


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Scc01 op december 18, 2013, 15:06:53
lijkt me niet nodig aangezien Hemmen er geen twee gaat scoren. Niet op veld in ieder geval.

Misschien komt het nieuws nog voor 20.00 uur aan in Bulgarije  :_schater
Henk, held, bedankt

mscc

(1 - 1) (3 - 1)

Hemmen
Christovao
Hemmen

4 :gelekaart

Scc01


Miga


3-2     (2-1)

Bakker
Barto
Ritzmaier

2x geel

1e gele kaart 34e minuut.

Volgende ronde thuis tegen FC Groningen.

Bernardo

2-1 (0-0)

Ritzmaier
Bakker

3 :gelekaart

eerste geel in 23ste minuut.

Volgende ronde: FC Groningen thuis.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Sorry jongens, geen prijzen vandaag  ;(, maar dat houden jullie tegoed
Henk, held, bedankt

punkman

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 18, 2013, 23:45:46
Sorry jongens, geen prijzen vandaag  ;( , maar dat houden jullie tegoed

Geen probleem Kuzmanovic-Apeldoorn.
Neem het bierpakket zelf maar om deze nederlaag weg te spoelen.
Heb mijn eigen bierpakket maar geopend.
Proost, jammer van de beker, maar dan proosten we maar op een goede tweede competitie helft  :thumbsup .