Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wat was je eerst bezochte wedstrijd van Cambuur?

Gestart door Leovardiascc, februari 04, 2014, 23:13:18

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Citaat van: Dokkumer op april 19, 2014, 14:04:49
We zijn niet allemaal zo jong als jij ;)
Ik was 9 jaar 2 maanden en 16 dagen en had al wat wedstrijden "in de benen"8P

Ik was toen iets van -11  8P :_schater

punkman

Citaat van: dizzhead op april 19, 2014, 10:32:54
God, en jullie weten dat allemaal nog? Ik was toen 1 jaar, 1 maand en 1 dag  8P


@Punkman:


:y Dat was inderdaad mijn eerste wedstrijd die ik bezocht  :thumbsup .

skinnybmw

Officiele wedstrijd Cambuur - Feyenoord: 1 - 5 (17 maart 1999) maar daarvoor volgens mij eens een oefenwedstrijdje tegen V.V. Dokkum

SCC - SCF

Dokkumer

Citaat van: skinnybmw op augustus 10, 2014, 08:00:09
Officiele wedstrijd Cambuur - Feyenoord: 1 - 5 (17 maart 1999) maar daarvoor volgens mij eens een oefenwedstrijdje tegen V.V. Dokkum

SCC - SCF
Die laatste was gratis... Telt niet :devil

Cor

Cambuur-DKV in 1974, ik was toen 10. Uitslag 1-0

denistel

toen ik 5 jaar was maar de wedstrijd weet ik niet 1e die ik mij goed voor de geest ken halen is de
5-5 in 72-73 tegen Heracles wat een wedstrijd.