Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

cambuurpromoveert

iets bekend of dit om koop gaat? of om huur? zal denk ik anders ook wel terugkoop clausule inzitten

Gasgeve

Bouhoudane zou wel echt een grote slag zijn  |:)

Bens

Een spannende week wie verschijnen allemaal op de eerste training. Hoeveel nieuwe spelers komen er op de eerste training. Wie is vertrokken. Wij gaan het allemaal zien.

Oud Cambuur

Citaat van: Bens op juni 22, 2026, 09:11:13
Een spannende week wie verschijnen allemaal op de eerste training. Hoeveel nieuwe spelers komen er op de eerste training. Wie is vertrokken. Wij gaan het allemaal zien.

Morgen maar zien in Deinum

Eewal

Citaat van: cambuurpromoveert op juni 22, 2026, 00:01:18
iets bekend of dit om koop gaat? of om huur? zal denk ik anders ook wel terugkoop clausule inzitten
ze gaan 'm leasen.

Derkx R.H.


justremco

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..

Toch nog afgeketst of waren de welbekende ?nieuws? kanalen te voorbarig?

HansKazan

Ook interesse in Babadi
Volgens WFCGRONINGEN houdt Cambuur ook de situatie van Isaac Babadi in de gaten. De 21-jarige middenvelder liet onlangs in gesprek met het Eindhovens Dagblad weten dat hij het liefst in Nederland blijft voetballen."In de Eredivisie matcht de visie van veel trainers met de dingen die ik goed kan. Veel ploegen spelen 4-3-3 en bouwen op van achteruit. Bovendien spreek ik de taal en loop ik daarin geen achterstand op."




sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 22, 2026, 13:48:08
Komt voorlopig niet..
welke ( Kutclub) heeft zich dan nog meer gemeld. Dit is 1 van de spelers die ook al heel lang bekend is in de media

Eewal


Scc0511

Citaat van: Eewal op juni 22, 2026, 16:05:00
ik zeg dat ie wel komt.

Dan hoop ik dat JIJ gelijk hebt |:) :_schater