Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Corona maatregelen

Gestart door Huizen, september 28, 2020, 14:18:46

Vorige topic - Volgende topic

Sakas

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 20, 2021, 10:15:55
Wel het hele stuk lezen: het is een advies van het OMT, demissionair kabinet gaat er niets mee doen (en dan hoop ik dat ze bedoelen dat ze op de achtergrond die coronacheck app gaan aanpassen. Hoe moeilijk kan het zijn, als ik een test aanvraag weten ze wie ik ben, als ik dan positief getest wordt dan is het een koud kunstje om in die app mijn QR code ongeldig te verklaren lijkt me. En pas als ik weer hersteld ben vraag ik een nieuwe QR code aan die dan weer groen oplicht bij inscannen. Zo niet... dan ga ik ook mee protesteren en zelfs naast Skolten lopen :-)

die app aanpassen heeft geen zin, om de qr code te verkrijgen moet je eerst inloggen met DigiD.
Om dus een nieuwe status te generen in de app zal je ook opnieuw met DigiD moeten inloggen, en wie gaat dat doen na een positieve test.....
Het is niet zo dat je na één keer inloggen met DigiD, de app altijd maar synchroniseert met de gegevens van de GGD/RIVM.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Inferno-058

#241
Citaat van: Eewal op juli 20, 2021, 11:36:03
In Engeland is alles losgelaten nu. De wereld kijkt mee...
Tja voor hoelang. Vanaf september volstaan daar enkel vaccinatiebewijzen voor het bezoeken van evenementen en discotheken. Frankrijk en Griekenland gingen al dezelfde koers op. Wie dit een jaar geleden beweerde werd voor gek verklaard.

Cambuur Groningen

Citaat van: Sakas op juli 20, 2021, 12:41:52
die app aanpassen heeft geen zin, om de qr code te verkrijgen moet je eerst inloggen met DigiD.
Om dus een nieuwe status te generen in de app zal je ook opnieuw met DigiD moeten inloggen, en wie gaat dat doen na een positieve test.....
Het is niet zo dat je na één keer inloggen met DigiD, de app altijd maar synchroniseert met de gegevens van de GGD/RIVM.
helder, maar dan zou je dat proces op een of andere manier aan moeten passen om af te dwingen dat er bij positieve test wel degelijk een actie in je app nodig is. Geen idee hoe dat zou moeten, maar er zijn vast knappe koppen die daar wel creatieve ideeen bij hebben die ook nog een keer voldoen aan privacywetgeving.

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2021, 12:11:35
Ja daar kijken we ook naar, maar dan zitten we met die testen waar in Nederland zit je aan te denken?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2021, 15:19:35
We proberen nu oostenrijk met alle regels
als ik even met je mee moet zoeken moet je maar een gil geven   :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op juli 20, 2021, 15:30:34
als ik even met je mee moet zoeken moet je maar een gil geven   :y
Is al gelukt hoorde ik net thx  :proost
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2021, 15:19:35
We proberen nu oostenrijk met alle regels

Zit in Italië. 0,0 controles. Zowel in hotels in Duitsland Oostenrijk als Italië.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Stadions mogen weer vol..geen 1.5 meter meer.
Ben heel benieuwd of het vol komt te zitten bij ons.
 

          10.000

michello

AZ thuis op zondagmiddag 14:30, ik denk het wel.

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op september 12, 2021, 22:01:19
Stadions mogen weer vol..geen 1.5 meter meer.
Ben heel benieuwd of het vol komt te zitten bij ons.
 

          10.000

Tuurlijk komt het vol te zitten
Area 58

thankyou

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 07, 2021, 18:42:20
Ik begrijp dat jij geen voorstander bent van vaccinatie. Ik heb ook grote twijfels. Met de nieuwe technologie is het één groot experiment. Ik vrees ook dat een vaccinatie paspoort straks een indirect dwangmiddel is om nog een beetje leven te leiden. Ze zullen je nooit kunnen dwingen de spuit toe te laten, maar ze kunnen je wel vrijwel onmogelijk maken om een gewoon 'normaal' leven te leiden. En dan zeggen dat je zelf de keus hebt. In het begin van deze crisis hebben alle politieke partijen achter elkaar gezegd dat een vaccinatieplicht niet bespreekbaar was. Nu wordt een stapje voor stapje steeds meer naar toe gewerkt. Net zoals andere vrijheden of rechten in kleine stapjes worden afgenomen. Een heel gevaarlijke tendens.

@Kuzman. Deze dialoog is actueler dan ooit.... angstaanjagend.
Cambuur, Beer & Loyal Mates