Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het (concept) eredivisie programma seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:14:04

Vorige topic - Volgende topic

kgscc

Citaat van: Lwdscc op juni 19, 2013, 17:02:53
En als PSV 29 augustus in de Europa League moet spelen gaat de uitwedstrijd van zaterdag 31 augustus naar zondag 1 september.
En als Utrecht donderdag 24 oktober in de Europa League speelt dan gaat de thuiswedstrijd van zaterdag 26 oktober naar zondag 27 oktober half 3.

Dus eigenlijk is het nog steeds voorlopig :P

marrumer


Lwdscc

CiteerZondag 4 augustus om 12:30 uur, SC Cambuur – NAC Breda
Zaterdag 17 augustus om 19:45 uur, SC Cambuur – FC Groningen
Zaterdag 14 september om 19:45 uur, SC Cambuur – Heracles Almelo
Vrijdag 4 oktober om 20:00 uur, SC Cambuur – FC Twente
Zaterdag 26 oktober om 19:45 uur, SC Cambuur – FC Utrecht
Zondag 3 november om 14:30 uur, SC Cambuur – Feyenoord
Zaterdag 23 november om 19:45 uur, SC Cambuur – NEC
Zondag 15 december om 12:30 uur, SC Cambuur – Ajax
Zondag 19 januari om 14:30 uur, SC Cambuur – Go Ahead Eagles
Zondag 26 januari om 12:30 uur, SC Cambuur – SC Heerenveen
Woensdag 5 februari om 18:45 uur, SC Cambuur – PSV
Zondag 16 februari om 12:30 uur, SC Cambuur – PEC Zwolle
Zaterdag 22 februari om 19:45 uur, SC Cambuur – Roda JC
Vrijdag 14 maart om 20:00 uur, SC Cambuur – RKC Waalwijk
Zaterdag 29 maart om 19:45 uur, SC Cambuur – AZ
Zaterdag 12 april om 19:45 uur, SC Cambuur - Vitesse
Zaterdag 3 mei om 18:45 uur, SC Cambuur – ADO Den Haag

2 Vrijdag, 8 zaterdag, 6 zondag, 1 woensdag

Nightmarelwd

De Egels op zondagmiddag en FC Groningen op zaterdagavond?
Die burgemeester ziet de Egels nog steeds als de grote boze vijand  :O
MI-Sider for Life

666

Citaat van: Nightmarelwd op juni 19, 2013, 17:33:43
De Egels op zondagmiddag en FC Groningen op zaterdagavond?
Die burgemeester ziet de Egels nog steeds als de grote boze vijand  :O

In de tijd dat we in de eredivisie speelden, waren de supports van groningen iig fanatieker dan die van de egels. Dan druk ik mij nog zacht uit.. 
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Ronnie tng

Citaat van: 666 op juni 19, 2013, 17:49:32
In de tijd dat we in de eredivisie speelden, waren de supports van groningen iig fanatieker dan die van de egels. Dan druk ik mij nog zacht uit..

Fanatieker wil ik niet zeggen, maar in ieder geval nog altijd groter. Reisafstand, het al jaren niet tegen elkaar gespeeld hebben. Bij de club is het niet anders, die wouden immers nog doodleuk oefenen tegen Groningen. Sterker nog, de Groningers mochten wel even op eigen vervoer komen.

GerardFraneker

Citaat van: Ronnie tng op juni 19, 2013, 17:57:36
Fanatieker wil ik niet zeggen, maar in ieder geval nog altijd groter. Reisafstand, het al jaren niet tegen elkaar gespeeld hebben. Bij de club is het niet anders, die wouden immers nog doodleuk oefenen tegen Groningen. Sterker nog, de Groningers mochten wel even op eigen vervoer komen.

Omwissel biljetten bij de Grote Wielen  :_schater

0517

Gelukkig wat minder uitwedstrijden op zondag om half 1. 

TM

Citaat van: veroen op juni 19, 2013, 16:50:47
Officiele programma bekend
http://cambuur.nl/nieuws/defintief-competitieprogramma-eredivisie-13-14

Zie dat Feyenoord uit op de nieuwe feestdag Koningsdag is, dat is toch wel jammer...

Koningsdag is volgend jaar op 26 april, omdat 27 april op een zondag valt.

Sakas

Had dit niet in het andere topic gekunt wat mij betreft samenvoegen dokkie
Laat sien ast foor Cambuur bist!

jeff

Citaat van: TM op juni 19, 2013, 19:14:41
Koningsdag is volgend jaar op 26 april, omdat 27 april op een zondag valt.
En daarom kan ik mooi de dag dat ik 30 word, Cambuur zien winnen in de kuip  |:)

RotterdamLeeuwarden

Fantastisch:

Zondag 03 november, 14:30 uur, Cambuur -  Feyenoord.

Een heerlijke pot voetbal wordt dat  :)

Mogen de Feyenoordmensen zelf eens ervaren dat het ook in Leeuwarden kan spoken !

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

Citaat van: Nightmarelwd op juni 19, 2013, 17:33:43
De Egels op zondagmiddag en FC Groningen op zaterdagavond?
Die burgemeester ziet de Egels nog steeds als de grote boze vijand  :O

in aug is het op avond nog licht en in januari niet