Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Het (concept) eredivisie programma seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, juni 13, 2013, 09:14:04

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Ongunstig einde!

Nec, Vitesse , feyenoord uit! En dan nog eens 1 thuis!

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Jopie

Citaat van: drg op juni 13, 2013, 09:26:46
Beetje teleurstellende eerste wedstrijd, had op meer gehoopt.

Heerlijke openingswedstrijd juist! Met een beetje mazzel aan onze kant winnen we ook nog!

Chipke

Als je erin wilt blijven moet je deze wedstrijden juist winnen!

Andre-Lwd

Citaat van: Chipke op juni 13, 2013, 10:35:10
Zes prachtige wedstrijden op rij:

Zondag 29 september om 14:30 uur,         SC Heerenveen – SC Cambuur
Vrijdag 4 oktober om 20:00 uur,                 SC Cambuur – FC Twente
Zondag 20 oktober om 16:30 uur,              AZ – SC Cambuur
Zaterdag 26 oktober om 19:45 uur,           SC Cambuur – FC Utrecht
Zondag 3 november om 14:30 uur,            SC Cambuur – Feyenoord
Zaterdag 9 november om 19:45 uur,          ADO Den Haag – SC Cambuur

Als het wat tegen zit, pak je maar een paar punten in die wedstrijden.

jeff

Niks meer aan veranderen. Er valt maar 1 thuis wedstrijd in me storingsdienst |:)

Dokkumer

Twee topics over hetzelfde onderwerp? Ik verplaats deze naar het andere topic ;)

RotterdamLeeuwarden

Mooi, eerst Feyenoord hier heen :)
En Heerenveen eerst uit, ook niet verkeerd moet ik zeggen maar dat is gevoelsmatig.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

GerardFraneker


Eerste wedstrijd die keeper van nak maar even goed uitfluiten :zweep

Unknown

Ben benieuwd bij hoeveel van onze thuis wedstrijden er geen bier mag worden gedronken van onze burger vader.

Westerpark

We treffen Utrecht, ADO, Feyenoord en NEC achter elkaar aan.
Leuk maandje.

SCC-J


GerardFraneker

Citaat van: SCC-J op juni 13, 2013, 12:54:57
Babos?

Babos is et inderdaad...
My bad.. die Ten Rouwelaar wil daar graag daar fut

Galdiano

Citaat van: Unknown op juni 13, 2013, 12:47:55
Ben benieuwd bij hoeveel van onze thuis wedstrijden er geen bier mag worden gedronken van onze burger vader.

Nou en! Dan drinken we er wel voor  :proost
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DC

Citaat van: kgscc op juni 13, 2013, 09:46:01
PSV kan op 31 augustus overigens een uiterst gemotiveerd SC Cambuur-Leeuwarden verwachten in Eindhoven. Verslaggever Thijs Slegers van Voetbal International laat op Twitter weten dat PSV op die dag het 100-jarige bestaan viert en de KNVB om die reden verzocht heeft 'geen hele lastige tegenstander' te hoeven treffen. De voetbalbond heeft dit verzoek gehonoreerd.

Mooie gelegenheid om onszelf te laten zien, zowel op het veld als daar buiten.
Met een mooie groep die kant op en die lampies laten zien hoe je sfeer maakt  |:)

RotterdamLeeuwarden

Aangezien PSV en de voetbalond SC Cambuur als de makkelijkste tegenstander ziet, is er dus sprake van grove onderschatting.
Mijn voorspelling dus van deze wedstrijd: 0-2  :thumbsup
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)