Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Helmond away

Gestart door D-to-f, maart 05, 2026, 10:59:28

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Jansen
2 (11.8%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
8 (47.1%)
Galvez
1 (5.9%)
Balk
0 (0%)
Souren
2 (11.8%)
Diemers
1 (5.9%)
Ferrah
1 (5.9%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5.9%)
Henstra
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Marsman
0 (0%)
Berkhout
1 (5.9%)
Kooistra
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Stemmen gesloten: maart 22, 2026, 11:40:21

sunderland

Citaat van: denistel op maart 16, 2026, 23:34:24
2e helft 6 grote kansen??? die lui zeker 3 x waarvan 1 helemaal vrij voor de goal.
nee klopt. Hun hadden 2 grote kansen maar wij ook 2x alleen voor de keeper en Boef kopbal van de lijn. Je kunt het dus ook positief zien en niet zwart

sunderland

Citaat van: Beul B op maart 17, 2026, 09:39:53
Ik zat live voor ESPN. Echter ik heb meer shots van het publiek, fotograven en EHBO'ers gezien dan van de wedstrijd. Wat een klote zender dat ESPN. Hou de camera wat meer op het veld.
vond je die 3 jonge kakkers een halve minuut in beeld niet mooi? :_schater

sunderland

Citaat van: Lowieke op maart 17, 2026, 11:05:36
Vind dat thuiskijken sowieso een ellende. Thuis heb ik veel meer zenuwen dan als ik in het stadion zit. Gisteren vond ik het helemaal een ellende, je weet dat het niet meer fout gaat, maar toch... Gelukkig was mijn vrouw er niet, anders had ik de hele tijd commentaar gehad van: ze horen je toch niet, en doe eens even rustig.
herkenbaar :zweep

Poetser

Citaat van: sunderland op maart 17, 2026, 12:48:26
nee klopt. Hun hadden 2 grote kansen maar wij ook 2x alleen voor de keeper en Boef kopbal van de lijn. Je kunt het dus ook positief zien en niet zwart

ja maar ik wil meer energie zien
in de jo21 loopt zoveeel beters rond dan
kun je de anderen ook wat meer rust geven in
mijn ogen kun je dan bakkati of priem ook prima
inzetten maar dat is mijn mening

sunderland

Citaat van: Poetser op maart 17, 2026, 12:56:57
ja maar ik wil meer energie zien
in de jo21 loopt zoveeel beters rond dan
kun je de anderen ook wat meer rust geven in
mijn ogen kun je dan bakkati of priem ook prima
inzetten maar dat is mijn mening
je zal dan zien dat deze jonge spelers juist mee gaan in het slome tempo. Dat heeft echt geen zin. Wiebe en Marsman brachten wel gelijk energie. Overigens vond ik Galvez misschien ons beste gisteren