Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong psv- Cambuur

Gestart door Specuveter, januari 26, 2026, 22:54:29

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (5%)
Mulders
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Baouf
5 (25%)
Galvez
8 (40%)
Balk
2 (10%)
Rolke
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
van der Sande
0 (0%)
Sjostrand
1 (5%)
Apkakou
0 (0%)
Kooistra
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Berkhout
1 (5%)
Binder
2 (10%)

Totaal aantal stemmen: 20

Stemmen gesloten: februari 07, 2026, 23:33:54

EdsjeSCC

Volgens mij stonden we achter en hadden we doelpunten nodig?  :?

PePe

Er waren genoeg excuses: weinig goed kunnen trainen, een heel goed PSV, weinig gespeeld, te weinig strijd, maar zijn we ook een beetje gaan zweven? Nu weer met beide voeten op de grond, wetende dat er strijd moet worden geleverd voor de punten. Wel jammer van gisteren.

Bankzitter

Jong PSV liet ons ook niet in ons spel komen, dat deden ze uitstekend. Als we  een tegenstander getroffen hadden die massaal verdedigde , dan was je misschien eerder in de wedstrijd al weer in je normale spel gekomen.

Vlampiep

Citaat van: Poetser op februari 03, 2026, 19:23:53
Maar als hij die bal aanneemt en rustig de 3-3 binnen schiet heeft Henk een gouden pik.
Het is allemaal zo betrekkelijk.
Je hebt gelijk met als hij die bal aanneemt. Maar ik heb Kooistra zelden gezien dat hij een bal goed aanneemt. Meestal spat de bal bij het willen aannemen vqn Ijn voet. Gewoon gebrek aan kwaliteit, maar wel 120% inzet.

sunderland

Competitie vervalsing wederom. Jong psv speelde gisteren met een heel andere aanval en centrale duo ( wat heel sterk was) was ook anders. Gaat natuurlijk weer nergens over.

Specuveter

Maandag zijn de jong ploegen vaak wat sterker in de opstelling
Helaas ook tegen Jong Ajax op ??n Maandag.

mark1989

#246
Citaat van: sunderland op februari 07, 2026, 13:31:45
Competitie vervalsing wederom. Jong psv speelde gisteren met een heel andere aanval en centrale duo ( wat heel sterk was) was ook anders. Gaat natuurlijk weer nergens over.

Het is te triest voor woorden inderdaad. Tegen ploegen als MVV nemen ze het niet serieus en zien ze het als een leuke training.
En als een topploeg komt wordt alles uit de kast gehaald. En ook dan hangt er maar vanaf op welke dag de wedstrijd is.
Ik stoor me ook aan de interviews achteraf met de trainer van de jong ploeg die dan net voor de camera doet alsof. Het maakt immers niks uit op welke plek ze eindigen. Het gaat er alleen om hun spelers meer waard te laten worden en minuten te laten maken.

Het wordt tijd dat de KNVB en clubs beslissen om hier mee te stoppen. Vanwege sportieve en financiele strijdige belangen.

sunderland

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2026, 17:42:06
Het is te triest voor woorden inderdaad. Tegen ploegen als MVV nemen ze het niet serieus en zien ze het als een leuke training.
En als een topploeg komt wordt alles uit de kast gehaald. En ook dan hangt er maar vanaf op welke dag de wedstrijd is.
Ik stoor me ook aan de interviews achteraf met de trainer van de jong ploeg die dan net voor de camera doet alsof. Het maakt immers niks uit op welke plek ze eindigen. Het gaat er alleen om hun spelers meer waard te laten worden en minuten te laten maken.

Het wordt tijd dat de KNVB en clubs beslissen om hier mee te stoppen. Vanwege sportieve en financiele strijdige belangen.
en dan zegt Faber ( de zogenaamde Cambuur watcher) dat psv met zelfde team speelde. Pff .

Gasgeve

Citaat van: mark1989 op februari 09, 2026, 17:42:06
Het is te triest voor woorden inderdaad. Tegen ploegen als MVV nemen ze het niet serieus en zien ze het als een leuke training.
En als een topploeg komt wordt alles uit de kast gehaald. En ook dan hangt er maar vanaf op welke dag de wedstrijd is.
Ik stoor me ook aan de interviews achteraf met de trainer van de jong ploeg die dan net voor de camera doet alsof. Het maakt immers niks uit op welke plek ze eindigen. Het gaat er alleen om hun spelers meer waard te laten worden en minuten te laten maken.

Het wordt tijd dat de KNVB en clubs beslissen om hier mee te stoppen. Vanwege sportieve en financiele strijdige belangen.
Alsnog moet je gewoon winnen van een jong ploeg.

mark1989

Citaat van: Gasgeve op februari 10, 2026, 09:02:03
Alsnog moet je gewoon winnen van een jong ploeg.

Als het zo was dan zouden de jong ploegen altijd onderaan eindigen.
De markwaarde van de selectie van Jong Ajax is 9 mln en dat is gelijk aan die van Cambuur. Dus op basis waarvan moet Cambuur altijd winnen dan.
Ze zijn niet veel minder dan de meeste KKD ploegen.
Ik zou eerder zeggen dat de jong ploegen ondermaats presteren voor het materiaal die ze hebben.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op februari 10, 2026, 09:02:03
Alsnog moet je gewoon winnen van een jong ploeg.
gewoon?. Wij kopen niet even een talent voor 2.5 miljoen

Korezev

Citaat van: sunderland op februari 10, 2026, 11:57:40
gewoon?. Wij kopen niet even een talent voor 2.5 miljoen
Nee, maar dat zal volgend seizoen ook niet gebeuren en dan moet je tegen de grote jongens waarvan 1 speler vaak duurder is dan onze hele selectie.
Gewoon ophouden met dat CALIMERO GEDRAG!!!!!!!!!!!!!!!

sunderland

Citaat van: Korezev op februari 10, 2026, 14:15:49
Nee, maar dat zal volgend seizoen ook niet gebeuren en dan moet je tegen de grote jongens waarvan 1 speler vaak duurder is dan onze hele selectie.
Gewoon ophouden met dat CALIMERO GEDRAG!!!!!!!!!!!!!!!
Oke overste

sunderland

Wat een ergernis om jong psv nu te zien voetballen. Zo slecht bij vlagen?