Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oliver Feldballe

Gestart door SCCdrachten, juli 16, 2013, 13:28:51

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd 
Oliver Feldballe maakt per direct de overstap naar Noorse Eredivisionist Sarpsborg 08FF. Lees meer: http://cambuur.nl/nieuws/oliver-feldballe-maakt-overstap-naar-sarpsborg-08ff ... #Cambuur

Marc S

Citaat van: Lore op juli 25, 2014, 13:30:10
Daar gaan wij dus geen dubbeltje voor krijgen.

Kleine club. Vorig jaar 14de? En stadion can 4000 man.

Weet het wel zeker. Helemaal als je bedenkt dat een noorse supporter zei dat hij vorig jaar te duur voor ze waren.

zeewolde

Wel weer ruimte in het spelersbudget.

Voorstopper

Citaat van: Lore op juli 25, 2014, 13:30:10
Daar gaan wij dus geen dubbeltje voor krijgen.

Kleine club. Vorig jaar 14de? En stadion can 4000 man.

Volgens deze site(http://www.transfermarkt.com/oliver-feldballe/marktwertverlauf/spieler/69634) is hij 300.000 waard. Als we de helft krijgen mogen we de handjes dichtknijpen denk ik.
Maar is wel weer 150.000 om extra bij een CV te leggen :)


Lore

Citaat van: Voorstopper op juli 25, 2014, 13:45:37
Volgens deze site(http://www.transfermarkt.com/oliver-feldballe/marktwertverlauf/spieler/69634) is hij 300.000 waard. Als we de helft krijgen mogen we de handjes dichtknijpen denk ik.
Maar is wel weer 150.000 om extra bij een CV te leggen :)

Dat gaan zijn never nooit betalen. Die club heeft een lagere begroting dan de gemiddeld Jupiler league club, die gaan echt geen transfersom betalen

Casuals-lwd

Alle kleine beetjes helpen, bleek direct al te licht te zijn voor de eredivisie. Dat hij de laatste wedstrijden zo goed speelde was denk ik omdat hij blij was om weg te gaan. Veel succes Oliver.

Nu is het voor ons zaak om een waardige centraal verdediger te halen en een linksbuiten  |:)