Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Koffietopic !

Gestart door RotterdamLeeuwarden, januari 23, 2013, 10:02:59

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Citaat van: Specuveter op november 21, 2022, 13:55:09
Fijn trouwens dat we dit weekend niet hebben verloren!!

Voor de aankomende weekenden ziet het er ook zeer gunstig voor ons uit.

zeewolde

2 oude forummers terug en het niveau direct weer omlaag hier :_schater

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op november 20, 2022, 22:55:29
Wie smijt die ouwe koffie weg en zet als de sodemieter nieuwe?
Stelletje omnimonken, lamtakken en monketokken  :devil

Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X

Nee man die Dokkie weet wat ie doet.... lekker zuipen en gehaktballen eten, met mayo jong sjomp......... :proost

Inferno-058

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X
Hebben gewonnen toch? Hup Holland Hup. 

Dokkumer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 21, 2022, 19:12:08
Lidmaatschap bij de Blauwe Knoop opgezegd? Of was dit niet in een dronken bui? :devil

Welkom terug! We kunnen hier wel weer wat leven in de brouwerij gebruiken. Vooral na een verloren wedstrijd.... :X

Nooit lid geweest, wel 15 jaar alcoholvrij ouwe.
En inmiddels 51 dagen rookvrij...
De echte, dat lees je :devil

Delfzijl/Cambuur

Hoeveel dagen was je Cambuuronline vrij Dokkie? :devil

Dokkumer

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op november 22, 2022, 21:49:50
Hoeveel dagen was je Cambuuronline vrij Dokkie? :devil
Maart 2020 tot deze week. Dus schat maar in  :_schater
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Ik wil alle Cambuur vrienden een hele fijne kerstdagen toe wensen en een heel goed en gezond 2024.

Ik dacht doe dit maar onder koffietopic :koffie

Eewal

Is er ook een WhatsApp groep waar supporters met elkaar discussi?ren?

Poetser

Bin een hoop jarig vandaag.