Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Rkc-Cambuur

Gestart door Specuveter, oktober 19, 2025, 09:01:05

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
1 (4.8%)
Marsman
0 (0%)
Amofa
0 (0%)
Berkhout
1 (4.8%)
Galvez
0 (0%)
Balk
1 (4.8%)
Souren
0 (0%)
Diemers
1 (4.8%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
16 (76.2%)
van der Sande
0 (0%)
Kooistra
1 (4.8%)
Henstra
0 (0%)
Binder
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Stemmen gesloten: oktober 30, 2025, 12:28:02

PePe

Citaat van: michello op oktober 25, 2025, 22:05:06

Wat zei die dan? Sinds er minder Volendammers bij ons zitten kan hij sowieso amper nog een woord over ons uitbrengen.

Dat de scheids het bijna niet kon zien. En dat onze buitenspelers ook veel op de grond liggen. M.a.w. we hebben het er naar gemaakt.

mark1989

Zowel Balk als van der Sande zijn geen echte spitsen. Dus is het vrij logisch dat Balk veel kansen mist. Hij heeft ook geen goed hard schot. En dat is wel het belangrijkste voor een spits.
Ik denk ook dat het een goed idee is om binder in de beker de hele wedstrijd in de spits te hebben. Ik zou dan van der Sande achter Binder zetten als een 10.


ChantiSCC

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 23:39:18
Zowel Balk als van der Sande zijn geen echte spitsen. Dus is het vrij logisch dat Balk veel kansen mist. Hij heeft ook geen goed hard schot. En dat is wel het belangrijkste voor een spits.
Ik denk ook dat het een goed idee is om binder in de beker de hele wedstrijd in de spits te hebben. Ik zou dan van der Sande achter Binder zetten als een 10.

Heerlijk idee, vent heeft minder techniek en motoriek dan m'n aardappel die net gekookt is.. die ken echt niks man

De Gast

We moeten het ook eens 60 minuten zien. Als je de beker benadert zoals Sandor dat zou doen is het aan de reserves om het te laten zien. Ben benieuwd of Henk daar in meegaat.

Noordcambuur

Citaat van: mark1989 op oktober 25, 2025, 23:39:18
Zowel Balk als van der Sande zijn geen echte spitsen. Dus is het vrij logisch dat Balk veel kansen mist. Hij heeft ook geen goed hard schot. En dat is wel het belangrijkste voor een spits.
Ik denk ook dat het een goed idee is om binder in de beker de hele wedstrijd in de spits te hebben. Ik zou dan van der Sande achter Binder zetten als een 10.
balk moet je altijd opstellen  :thumbsup

sunderland

#260
Ik zou vooral kijken naar jongens die rust nodig hebben. Heb het idee dat Ferrah wel wat rust kan gebruiken. Berkhout zal niet spelen verwacht ik en anders zou ik die weleens op de positie van Souren willen zien om meer power in de as te krijgen. Verder vooral eigen spel blijven spelen. Je hebt ook nu weer gigantische kansen laten liggen en dat geeft aan dat je niets moet veranderen wb spelsysteem. Vanmorgen was penel moment van Marsman zelfs bij goedemorgen eredivisie bij espn. ! Niet normaal.. Beker is ook heel anders, met heel hard werken en duels winnen kom je ver.