Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jong AZ - Cambuur Maandag 25 Augustus 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 16, 2025, 08:56:45

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: papier op augustus 27, 2025, 15:42:30
Een BV die net 3 miljoen heeft binnengeharkt een lening van 5 miljoen kwijtschelden. Dat zou natuurlijk bijzonder dom zijn.
Dan vergeet je voor het gemak de reservering die de gemeente moet hebben voor de garantstelling van 14 miljoen..

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 16:15:39
die 3 miljoen is natuurlijk niet netto h?.
En je moet ook weer investeren in nieuwe spelers?.

Niks moet.

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 27, 2025, 17:13:16
Niks moet.
wil je kwaliteit houden in de selectie met een paar jeugdspelers moet je durven investeren.

denistel

Citaat van: Josli op augustus 26, 2025, 23:07:59
Heb volgens mij zelfs niemand gehoord die het goed vond. We zouden eigenlijk veel hoger op het veld moeten staan. Dan krijg je veel meer mooiere wedstrijden. Maar blijkbaar staan we er qua fitheid zo slecht op dat ze het niet aandurven.
Prima op zich dat we dan inzakken, maar dan moet je wel in de omschakeling veel directer spelen. En dan ben ik het wel met Galdiano eens. Diemers is dan heel vaak degene die het tempo uit de aanval haalt, maar ook Galvez heeft daar een handje van. Paar passen lopen, een keer kappen en dan pas kijken. Resultaat is dat we bijna niks cre?ren. Want onze aanvallers krijgen 9 van de 10 keer de bal op de verkeerde plaats op het veld.

je staat 1-0 voor die lui moeten komen dan moet je snelheid voorop zetten toch,waar waren
henstra en kooistra die balk loopt voor spek en bonen over het veld  laat zijn man steeds lopen
en komt oek nooit een man voorbij helaas vind het gewoon wonderlijk dat ie al 270 min heeft gespeeld.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op augustus 27, 2025, 18:37:40
wil je kwaliteit houden in de selectie met een paar jeugdspelers moet je durven investeren.

Maar je kan alleen ?durven? investeren als je cashflow en solvabiliteit niet in gevaar komen. Het is anders wel heel makkelijk roepen dat je met moet tonen. Basis principe van elk bedrijf is dat continu?teit het belangrijkste is

Vlampiep

Citaat van: sunderland op augustus 27, 2025, 12:00:41
echt wel zo , als iedereen zijn nivo aantikt
As Henk speulers voorin op hun posiesie speule laat waar su ut beste rendere, binne we oek al un stuk vedder. Mar soms is ut uut noad geboren, ok?, mar hij het dur oek wel un handsje van.

Bankzitter

Ik vond het geschuif ook raar, wissel gewoon op positie. Balk had er dan af gemoeten. Zat ook niet in de wedstrijd.