Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Marcel Schaapman

Gestart door PePe, oktober 15, 2023, 22:26:17

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2025, 10:25:35
Als je daar nog iemand bijhaalt met ervaring die een soort gelijke rol ala Kieftenbeld vervult dan zou je het met deze namen gewoon heel goed voor elkaar hebben. De jeugd kan dan bij schorsingen of blessures langzaam gebracht kunnen worden.
Ik denk dan bijvoorbeeld aan een type Ter Wierik.
Dan zouden de kansen op speelminuten voor Zorgdrager alsnog heel klein zijn geweest. Weet niet of hij zelf als 5e verdediger op papier nog langer bij Cambuur zou willen blijven.

sunderland

Citaat van: Galdiano op juni 20, 2025, 10:28:18
Bij een Kooistra of een Nartey heb ik nog wel twijfels.
Maar iedereen zag dat Schaapman echt een hele goede 6 was. En dat op die leeftijd.
Ik zeg dat wij hier echt heel veel spijt van gaan krijgen.

Mits er toch iets niet helemaal goed is met fysiek. Dat weten wij natuurlijk niet.  ;)
wij zaten in een hele slechte fase toen Schaapman erin kwam en dat was het enige lichtpuntje toen. Hij heeft het een paar x prima gedaan en ook als invaller deed hij het goed. We moeten nu ook niet overdrijven hoor. Had hem wel eens 8 wedstrijden op rij willen zien. Toen hij als linksback erin kwam had de tegenstander geen rechtsbuiten. Op 6 was het spel om hem heen.

denistel

Citaat van: sunderland op juni 20, 2025, 11:32:05
wij zaten in een hele slechte fase toen Schaapman erin kwam en dat was het enige lichtpuntje toen. Hij heeft het een paar x prima gedaan en ook als invaller deed hij het goed. We moeten nu ook niet overdrijven hoor. Had hem wel eens 8 wedstrijden op rij willen zien. Toen hij als linksback erin kwam had de tegenstander geen rechtsbuiten. Op 6 was het spel om hem heen.

ze vonden hem zonder bal niet goed genoeg dus omschakeling enz.jammer daar wordt
tegenwoordig te veel naar gekeken vind ik wat heb je nou liever een speler die lekker
kan ballen en het spel ziet  en verdedigend misschien wat minder is of 1 die aan de bal
minder is maar wel goed verdedigd we hebben het hier over middenvelders niet over
verdedigers.maar ja gaat het hele voetbal wat kapot aan de cijfertjes