Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bryant Nieling

Gestart door Bens, juni 08, 2024, 10:03:12

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: De Gast op juli 08, 2025, 06:04:58
Mwaah we kunnen deze ook wegstrepen tegen Appie, Hilterman, De Leeuw en Casas hoor. Het is maar hoe je het bekijkt.
Wel een goeie deal verder.

gelijk heb je kieftenbelt zet ik er ook nog bij misschien belangrijke speler voor de groep
maar op het veld weinig aan gehad

Bankzitter

Er is geen TD waarbij alle nieuwe spelers in de basis komen. Kan ook niet als je er meer dan 10 haalt natuurljk. Een 50% score is al een dikke voldoende. Met een recordtransfer is het zelfs uitstekend als je met Amova een goede vervanger hebt.


De Gast

Voor een club die moet bedelen bij de gemeente vind ik 50% score veel te weinig.

Derkx R.H.

Citaat van: De Gast op juli 08, 2025, 10:04:17
Voor een club die moet bedelen bij de gemeente vind ik 50% score veel te weinig.
En ik vind je niet realistisch... Vooral wat het bedelen betreft, het is een verzoek wat met ja of nee beantwoordt kan worden.

Bankzitter

Citaat van: De Gast op juli 08, 2025, 10:04:17
Voor een club die moet bedelen bij de gemeente vind ik 50% score veel te weinig.

Dat is wel de score die algemeen gangbaar is. Kijk bij andere clubs... daar speelt ook niet iedere aanwinst en vertrekken sommige net zo goed door de achterdeur. En het kan nog erger (Mislintat).

Lowieke

Ik vind enkelen hier wel erg kritisch, soms op het onredelijke af. Nieling na ??n jaar verkopen voor 1.2 miljoen is erg goed. Als Pauwels daar nog bij komt voor eenzelfde bedrag dan is het zelfs fantastisch. Casas viel niet mee, maar dat kan ook komen omdat hij hier niet kon aarden. Dat weet je van tevoren niet. De spitsen waren een gok, meer geboren uit het idee: we moeten wat en dan maken we een gokje, dat achteraf verkeerd uitpakte. Maar welke  technisch directeur heeft twee spelers gehaald die een jaar later elk  meer dan een miljoen opleveren? Als we Pauwels verkopen, tenminste. Je kan ook altijd wel wat te zeuren hebben.

Huizen

Citaat van: Lowieke op juli 08, 2025, 10:47:53
Ik vind enkelen hier wel erg kritisch, soms op het onredelijke af. Nieling na ??n jaar verkopen voor 1.2 miljoen is erg goed. Als Pauwels daar nog bij komt voor eenzelfde bedrag dan is het zelfs fantastisch. Casas viel niet mee, maar dat kan ook komen omdat hij hier niet kon aarden. Dat weet je van tevoren niet. De spitsen waren een gok, meer geboren uit het idee: we moeten wat en dan maken we een gokje, dat achteraf verkeerd uitpakte. Maar welke  technisch directeur heeft twee spelers gehaald die een jaar later elk  meer dan een miljoen opleveren? Als we Pauwels verkopen, tenminste. Je kan ook altijd wel wat te zeuren hebben.

En vergeet niet dat hij Vd Water heeft kunnen slijten, Tol/Bergsma/Smand/V. Osch heeft kunnen lozen en een super keeper heeft gehaald. Vrees alleen dat we een vergelijkbaar jaar als vorig jaar ingaan, zeker als je ziet wat erbij is gekomen in de KKD en hoe die momenteel inslaan. Telstar verhaal is leuk, maar de realiteit is anders. Sander schreef daar een goed stuk over in de LC gisteren.

Bankzitter

En vergeet niet dat als Casas had gespeeld, dan bijvoorbeeld Nieling weer op de bank had gezeten... het succes van de ene aanwinst gaat soms ten koste van een ander. Hetzelfde met Souren en Kieftenbelt... er zal er maar eentje kunnen spelen. En R?lke won de strijd weer van Hilterman.

YellowBlue

Citaat van: Bankzitter op juli 08, 2025, 12:34:42
En vergeet niet dat als Casas had gespeeld, dan bijvoorbeeld Nieling weer op de bank had gezeten... het succes van de ene aanwinst gaat soms ten koste van een ander. Hetzelfde met Souren en Kieftenbelt... er zal er maar eentje kunnen spelen. En R?lke won de strijd weer van Hilterman.

Ja, sommigen hier vinden dat er een mannetje of 15 in de basis moeten..

Bankzitter

Ja dat dus? een TD moet een selectie van zo?n 20-25 man samenstellen. Niet iedereen kan spelen, maar ze hebben allemaal een rol? back-up, pinch hitter ect.
Burghout noemde het starters en finishers. Dat is misschien wat overdreven maar je hebt wel meer dan 10 veldspelers nodig om een goed seizoen te draaien.