Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Formule 1

Gestart door Local east-side, augustus 12, 2014, 17:57:43

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Hoe laat formule 1 en waar te zien....? Zondag?
Nog steeds Ziggo?

Bernardo

Ziggo ja, 7.00 uur race

Gasgeve

Hamilton domineert de eerste vrije trainingen.

Gasgeve

De race van vandaag was een winst voor de Formule 1. Eindelijk meer dan 1 team die kan strijden voor de winst.

Bernardo

Dan is dan ook het enigste positieve. Voor de rest was het voornamelijk saai, complete optocht.

denistel

idd weinig spectakel en er zijn 3 teams die ook dit seizoen zullen
overheersen, max 5e gewoon een stady race.

Galdiano

Ach wat is saai?
Melbourne is over het algemeen saai.

Blij dat Ferrari een grote sprong heeft gemaakt.
Ik baal er van dat Renault die nieuwe 2017 motor nog niet klaar heeft voor RedBull.
Ondanks de oude krachtbron toch aardige tijden, kan alleen maar beter worden!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021