Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

David Sambissa

Gestart door justremco, april 23, 2018, 18:35:37

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Sambissa was linksback en is eruit gespeeld door Bangura. Hoezo kapot gemaakt? Een ander was gewoon beter.
En dat gold ook op de vleugel. Een handvol aardige wedstrijden maar meer ook niet.
Ik heb verder niks tegen die jongen maar hij was niet meer dan een nuttige speler in de breedte.

De Gast

Op de buiten bedoel ik inderdaad. En dan halen ze een Mambimbi.. en Balk. Wat dan moet spelen maar niet beter was.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2023, 21:47:17
Sambissa was linksback en is eruit gespeeld door Bangura. Hoezo kapot gemaakt? Een ander was gewoon beter.
En dat gold ook op de vleugel. Een handvol aardige wedstrijden maar meer ook niet.
Ik heb verder niks tegen die jongen maar hij was niet meer dan een nuttige speler in de breedte.
Volgens mij was het de eigen keuze van Sambissa om een vleugelseler te willen zijn (Bagura deed precies het tegenovergestelde), en daar heeft hij weinig kansen gehad.
Henk, held, bedankt

HansKazan

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juni 13, 2023, 22:18:22
Volgens mij was het de eigen keuze van Sambissa om een vleugelseler te willen zijn (Bagura deed precies het tegenovergestelde), en daar heeft hij weinig kansen gehad.

Kampte een tijd geleden met een blessure bij Cambuur. Reisde alsnog af richting Gabon voor de Afrika Cup met tegenzin van Cambuur. Daar schijnt een ruzie te zijn ontstaan met Foeke. Sindsdien heeft hij amper nog wedstrijden gespeeld. 

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 13, 2023, 21:47:17
Sambissa was linksback en is eruit gespeeld door Bangura. Hoezo kapot gemaakt? Een ander was gewoon beter.
En dat gold ook op de vleugel. Een handvol aardige wedstrijden maar meer ook niet.
Ik heb verder niks tegen die jongen maar hij was niet meer dan een nuttige speler in de breedte.
ben ik wel met jou eens. Als dan de anderen die dan wel spelen ook zwaar tegenvallen had hij natuurlijk wel veel meer kansen moeten krijgen mijn inziens. Viel mij wel op dat hij bij uitwedstrijden vaak speelde als een kind en thuis was het vaak veel beter ( dat laatste bedoel ik dan als aanvaller)

nee,wel?

toen we kampioen werden in de kkd was er toch al sprake dat ie weg moest

Bankzitter

Typisch een speler waarop we hadden doorselecteren. Heeft het prima gedaan , maar net als Jacobs 1 seizoen te lang.

Tanjajeah

Citaat van: Bankzitter op juni 14, 2023, 20:26:18
Typisch een speler waarop we hadden doorselecteren. Heeft het prima gedaan , maar net als Jacobs 1 seizoen te lang.

En toch was ie eigenlijk niet minder dan Balk of zelfs van der Water. Maar dat zegt dan misschien weer meer over die twee, die veel beter moeten kunnen.

zeewolde

Istanbulspor waarschijnlijk zijn nieuwe club.

poelie-lwd

En nu maar hopen dat hij daar niet laat zien dat hij wel degelijk van meerwaarde had kunnen zijn afgelopen seizoen  8)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

EdsjeSCC

En die kans is wel aanwezig want hij deed het vaak best wel prima