Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wout Droste

Gestart door DR888SCC, februari 23, 2013, 22:04:35

Vorige topic - Volgende topic

DK

inderdaad geen stap hogerop. Maar als hij het niveau voor dit seizoen had doorgetrokken had hij absoluut een stapje omhoog kunnen doen. Gewoon dikke pech gehad met die rotblessure. Kan me voorstellen dat je na 4 seizoenen ook wel weer eens ergens anders wil kijken, je voetballeven duurt niet zo heel lang.

bedankt Wout, en heel veel succes bij Heracles. Behalve tegen ons dan.

Collingwood

Breukers heeft ook nog bijgetekend bij Heracles. Zou me niet verbazen als Droste weer op de bank terechtkomt.
Kalmte alleen kan u redden.