Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Jandehulk

#2
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
mei 18, 2026, 17:19:13
Citaat van: DMS78 op mei 18, 2026, 16:50:40
Op basis van wat moeten ze blijven bestaan dan orakel Korezev?
nou dat indd....zijn al jaren aan het klooien en liegen en bedriegen daar in Arnhem....
#3
Zo is dat ....en door!!!
#4
Citaat van: Inferno-058 op mei 12, 2026, 20:36:04
Rob Jetten fatsoenlijk, hoeveel drank heb jij op? Ja man ik was diegene die onder andere bier gooide. Dik verdiend, ben zo'n ??n die vind dat je meningsverschillen moet oplossen door bier te gooien. Wat doe ik hier nog op een forum? Sarcasm off...
niet te zwaar aan tillen juh, domme vergelijking en lekker je eigen ding doen en zeggen , mag gewoon.
#5
Citaat van: sunderland op mei 12, 2026, 20:52:42
fatsoenlijke naaier zal je bedoelen
indd,  vreselijk figuur is dat.
#6
Citaat van: mark1989 op mei 12, 2026, 20:33:07
Hij is van harte welkom. We houden van fatsoenlijke mensen.
Maar jij hoort zeker bij de types die ook bekers gooien naar onze burgermeester.
praat lekker voor jezelf...die galbak hoeft van mij niet de afsluitdijk over.
#7
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 05, 2026, 00:01:14
jij hebt bedrijffie Jan, hard werken veel uren, goed verdienen. Maar het merendeel van onze club supporters heeft gewoon niet dat extra geld bovenop een seizoenskaart.

Kijk ook eens naar beneden en niet altijd naar boven....

Jan |:)
kijk altijd naar boven , je bent dakdekker of je bent het niet hahaha..maar ieder moet het lekker zelf weten .
#8
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op mei 04, 2026, 20:44:28
Idee is prima als je extra geld wilt binnenhalen, alleen de prijs is 20 x over de top. Nu zal er bijna niemand een naamplaatje doen, had maar een actie gedaan van help Cambuur aan een topspeler of zoiets met een tientje extra voor een naamsticker op je stoel !      Net als met die autostickers toen, dan hadden er heel veel 1 genomen, weet ik zeker
want ?...wij hebben dit wel gedaan , niet om dat naam kaartje maar voor de club....machtig man..zijn er hopelijk veel
#9

      3-1 (2-1).

Sande,  ferrah en diemers.

3 geel
#10
   
      1-2 (1-1).

Diemers en ferrah.

2 geel
#11

     1-2 (1-1)

Sande en balk

2 geel
#12

    3-1 (2-1)

Ferrah,  Sande en Balk.

2 geel
#13
Citaat van: Zuid1991 op april 05, 2026, 11:58:44
Het mooie van een forum is dat iedereen een mening mag hebben.
Mijn mening heb ik hier al gegeven.

Misschien is hij in jouw ogen de meest talentvolle keeper van de KKD. Mijn mening is echter gebaseerd op het keepen in de Eredivisie. En daar ben ik niet positief over.

Een klein voorbeeld: het schot dat hij vrijdag verwerkt, waar de 0-1 uit ontstaat. Die bal moet hij naar de zijkant verwerken, maar eigenlijk gewoon klemvast hebben. Op Eredivisie-niveau kost dit je kostbare punten. Je kunt wijzen naar het slecht meelopen van Marsman, maar dit was gewoon matig. En dat zie je helaas te vaak bij hem.

En, je zou sowieso een concurrent moeten halen voor hem volgend seizoen.

Fijn paasweekend.
Helemaal gelijk in..we hebben niet zo'n beste keeper en er moet echt een goeie keeper staan die zekerheid uitstraald en rust aan de bal heeft.
#14


      1-3 (0-2)

Sande, Ferrah en Diemers.

2 geel.
#15
 
     0-2 (0-1)

Sande en Ferrah.

3 geel