Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - beam

#1
Selectie en Technische staf / Re: Rik Mulders
maart 21, 2026, 20:49:37
Citaat van: PePe op maart 21, 2026, 18:13:12
Nooit meer wisselen HENK!
Vervanger liet man lopen >> 3 - 4 !!
Ik vond Mulders goed spelen en verbaasde mij erover dat hij werd gewisseld. Zijn ze dan aan het wisselen om te wisselen? Wat was hier het idee achter? We stonden toch voor op dat moment dacht ik. Never change a winning team!
#2
Wedstrijden / Re: Cambuur-Rkc
februari 22, 2026, 07:06:40
Citaat van: Bankzitter op februari 21, 2026, 09:52:41
Dat is het verschil tussen een team dat al anderhalve maand wekelijks speelt en een team die vooral getrained heeft. En misschien wat extra druk.
7 uit 4 met 3 uitwedstrijden is verder keurig... dat kun je geen dip noemen.

7/4 x 13 wedstrijden = 23 punten en we hebben al 54 punten en dus eindigen we dan op 77. Dat is wel genoeg voor promotie. Dus geen paniek mede forumleden. Alles komt goed.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
december 22, 2025, 07:39:52
Lees op de NOS het wedstrijd verslag van Marrokkaanse elftal. Een centrale verdediger is uitgevallen met een hamstring blessure. Zou dan toch Baouf opgeroepen worden?
#4
Wedstrijden / Re: Willem II - Cambuur [12-12-25]
december 13, 2025, 08:21:15
Man man wat een lekkere punten vandaag en wat jammer dat ADO in de 95 minuut nog de 3-4 maakte. De wedstrijd was geen bal aan maar ja je kan niet altijd een 10 scoren. Ook zo mooi voor Ferrah dat hij de winnende scoort. Dat kon hij wel even gebruiken en ik hoop dat hij vanaf nu ook weer de stijgende lijn kan oppakken. Souren viel goed in. Aanspeelbaar tussen de linies en vooruit voetballen. Maar Balk waar had hij vandaag last van. Alles sprong van zijn voeten af. Hij had de dozen kennelijk nog om de schoenen.
#5
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
december 13, 2025, 08:12:21
Souren viel goed in en speelde goede wedstrijd! Technisch veel beter dan Nap. Schrijf deze jonge nog niet af. Ik hoop dat hij blijft.
#6
Algemeen / Re: Financiƫn
november 18, 2025, 08:37:15
Cambuur is een B.V. en moet zijn jaarverslagen deponeren bij de Kamer van Koophandel. Deze jaarcijfers / accountants verslagen kun je voor een paar tientjes opvragen. Misschien is er gelekt maar dat is niet nodig om aan de cijfers te komen.

Zorgelijk is wel het niet willen reageren op de vragen van OF of LC en dat zorgt voor onrust. Als ze nu bijv met een reactie komen over afgelopen jaar en wat ze verwachten voor volgend jaar en dat die cijfers er veel beter uit komen te zien. Dan zijn er veel mensen gerust gesteld.
#7
Wat ging er een hoop mis. Dan zie je toch dat je met Mulders, Galvez en het ontbrekende puzzelstukjes Visser kwaliteit mist. Amofa is ook niet topfit de laatste wedstrijden en dat zie je allemaal terug. Ik ben erg blij met de jongens van O21 en hoe ze een aanvulling zijn op deze selectie. Maar teveel van deze jongens op het veld zie je dat je het wel heel moeilijk krijgt tijdens de wedstrijden. Maar door ze de ervaring op te laten doen gaan ze weer stappen maken. Er is nog niets verloren en we staan er nog goed voor. Laten we vrijdag de jongens steunen want het gaat zwaar worden tegen ADO. Een elftal in balans en zeer veel zelf vertrouwen.
#8
Citaat van: Poetser op september 13, 2025, 11:08:26
Dat sommige mensen hier Diemers eruit willen hebben..  :_schater

Hij lijdt zelden tot nooit balverlies, eerste aanname is altijd goed, zijn passing komt voor 99% goed en strak aan, scoort gisteren de winnende. Het is verreweg onze beste voetballer. Hij houdt continue 2 man bezig. Dan neem ik het op de koop toe dat hij af en toe het spel vertraagd.
Ik ben het helemaal eens met bovenstaande! Hij heeft meer pluspunten dan minpunten en deze neem ik dan maar op de koop toe. Ook ik erger me soms aan dat gedraai of dat hij wel heel erg blij met zichzelf is. Want het was toch wel een erg goede goal tegen MVV. Ik noem het eerder een mazzelgoal. Ook de corners zijn nog altijd niet best en die van Ferrah zijn beter.Druk zetten met hem lukt ook niet want dat kan hij niet belopen. Maar desondanks meer pluspunten dan minpunten.
#9
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
augustus 20, 2025, 14:31:16
Mark is voor onze club in de kkd een goede speler en een aanvulling op het veld met zijn ervaring. Maar als je de podcast beluisterd hebt dan krijg je ook wel het gevoel dat hij ook wel erg blij met hemzelf is en de prestaties van afgelopen seizoen. Ik denk dat Gerald en Lars hem tijdens het gesprek hem even weer met beide beentjes op de grond hebben gezet. Dat doet natuurlijk wel pijn als je jezelf erg goed vindt.
#10
name dropping is leuk. de reacties zijn nog leuker  :_schater
#11
Maar hoe is het nu met Mark? nog steeds op zijn pik getrapt?
#12
Citaat van: denistel op juni 16, 2025, 21:06:22
nartey speelt toch zoals de ts het wil ligt niet aan hem denk ik.
Ik denk na de dramatische seizoenstart dat de TS behoudender is gaan spelen en meer op resultaat. Dus de as dicht timmeren en zorgen dat je goed staat bij balverlies, belangrijker was dan een diepteloop maken. Een groot gat op middenveld achterlaten icm een foute pass in dodelijk in de counter.
#13
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 15, 2025, 12:43:28
Wat is nou onze speelwijze. Voetballende ploeg of een counterploeg? Het enige wat ik kan ontdekken is dat we door het midden willen voetballen en dat de tegenstander het daar vast zet. De meeste goals van ons komen vanuit een fout van de tegenstander. Voetballend lukt ons dat niet dit seizoen.we hebben in de as niet de spelers die goed genoeg zijn om dit voor elkaar te krijgen. Dus wensenlijst mijns inziens goede cv midmid en spits.
#14
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 15, 2025, 12:32:45
Citaat van: michello op mei 15, 2025, 12:19:11
Het is eigenlijk onvoorstelbaar, want een vechtmachine zijn we ook niet. Wat wel het geval is, is dat de selectie goed met elkaar overweg kan. Tenminste volgens mij is er wel een klik met elkaar.
We spelen net als Ajax en die heeft gister de deksel keihard op de neus gekregen. Zo laf als die voetballen. Goed in positie blijven niks weggeven en wachten op die ene kans en goal en dan consolideren. Maar er is geen hol aan om naar te kijken. Nou ben ik geen Ajax supporter en wat was ik blij met die goal in de laatste minuut. Heerlijk een keer geen lucky Ajax!
Nou hoop ik natuurlijk dat wij niet de deksel op de neus krijgen.
#15
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 13, 2025, 10:06:59
Overigens zijn wij hier niet de enigen die kritiek hebben op het spel van Cambuur. Hebben jullie Sandor al even beluisterd in de podcast van OF? Vooral het stukje over de back Galvez en Diemers qua veldbezetting. ?Leg me dat maar eens uit, want ik snap het niet? echt de spijker op zijn kop. Ze doen maar wat op onze linkerkant. Dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen daar hoeven we het niet over te hebben. De samenwerking is niet zo best.