Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - PePe

#1
Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 07:47:51
Is dat niet te veel van het goede?

Nee, te veel van Lille!
#2
Citaat van: Derkx R.H. op juni 15, 2026, 08:00:11
Nooit doen... :zweep

Verhuurd?
Verkocht?
Weggegeven?
#3
Citaat van: Andy King op juni 14, 2026, 18:10:35
Koop of huur?

Of verhuur?
Nog niks van Cambuur vernomen, alleen info van Derkx R.H.
#4
Waarom naar de KKD?
#5
Algemeen / Re: Sponsoren
juni 08, 2026, 17:49:30
Er is veel verandert de laatste tijd, wat mij betreft: Ype kom d'r maar weer in!!
#6
Overig Voetbal / Re: Sportcast
juni 08, 2026, 17:46:27
Juist nu Cambuur veel in de publiciteit zit, zijn ze er niet meer?
#7
Mogelijk nu eerst verkopen?
#8
Citaat van: Galdiano op juni 01, 2026, 22:25:14
Die gooit zijn eigen glazen in.
Zwolle - Cambuur - Feyenoord - Liverpool

Die weet helaas echt niet wat hij wil, en lijkt totaal niet loyaal aan zijn clubs te zijn.

Vaak tussentijds vertrekken.
#9
Citaat van: V-man op mei 30, 2026, 23:04:52
Dat zijn wel inkomsten voor de club! Net alsof iedereen die bier drinkt veranderd in een sukkel!

Dat zou je bijna wel gaan denken, ze gaan er mee smijten ipv ze het op drinken.  :_schater
#10
Louka Vanderbruggen, foto presentatie staat op X
#11
Is Lambooij met vakasie of su? (dr gebeurt niks)
#12
Het zou dom zijn, om wel te gaan investeren om in de eredivisie te komen, en het nu niet te doen om er in te blijven!!
#13
vd Streek heeft net als Diemers geen restwaarde. (Cambuur moet verdienen, i.v.m. stadion hypotheek)
#14
Tot hoever reikt Diemers zijn clubliefde?
#15
Henk heeft het afgelopen seizoen bewezen, dat je aan de start van de competitie veel punten kan pakken.
Dus geen getreuzel, goed aan de start verschijnen, de basis moet er snel staan.