Citaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 07:47:51
Is dat niet te veel van het goede?
Nee, te veel van Lille!
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Derkx R.H. op juni 16, 2026, 07:47:51
Is dat niet te veel van het goede?
Citaat van: Andy King op juni 14, 2026, 18:10:35
Koop of huur?
Citaat van: Galdiano op juni 01, 2026, 22:25:14
Die gooit zijn eigen glazen in.
Zwolle - Cambuur - Feyenoord -Liverpool
Die weet helaas echt niet wat hij wil, en lijkt totaal niet loyaal aan zijn clubs te zijn.
Citaat van: V-man op mei 30, 2026, 23:04:52
Dat zijn wel inkomsten voor de club! Net alsof iedereen die bier drinkt veranderd in een sukkel!