Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DK

#1
Citaat van: PePe op maart 23, 2026, 17:47:37
Thijs oogde vorig seizoen beter dan zijn voorgangers.

Absoluut!
#2
Penalties mag ie ook nog wel eens op oefenen... hij ligt veel te snel al in de hoek...  naast het meevoetballen, verder prima keeper voor ons. maar vond m vorig seizoen wel beter.
#3
Selectie en Technische staf / Re: Tony R?lke
februari 23, 2026, 23:28:02
Rolke heeft geen loopvermogen, gaat de duels niet aan, en geen neusje voor de goal. Alleen een aardig schot in de benen. Onbegrijpelijk dat Henk hem maar blijft opstellen. Waarom dan niet een keer met Binder beginnen.. gaat de kopduels wel aan en had weer een assist op Van Der Sande net als in de wedstrijd tegen ADO. Kan noooit veel minder zijn dan Rolke
#4
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 08, 2025, 16:23:54
Citaat van: anderszchristian op september 08, 2025, 14:32:29
Parkeren is ook dramatisch hoor. Om niet drie kwartier vast te staan tussen de auto's, fietsers en voetgangers die zich na de wedstrijd allemaal tegelijk op de weg begeven, moet je eigenlijk al in de 85e minuut het stadion verlaten.

je kan ook een kwartiertje langer blijven hangen, nog ff een drankje doen bij de kiosk en dan weggaan... dan is de grootste drukte ook alweer weg...
#5
3-0

2x Rolke
1x Balk
#6
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 02, 2025, 20:24:22
Is Galvez al gewisseld? 8P

Mercera er ook maar meteen uit.. wat is die allemaal aan het doen??
#7
Rene van der Weij maar polsen dan.. die heeft vast wel een clausuletje in zijn contract bij HHC?
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
februari 05, 2025, 17:11:01
Wordt het het Bernabeu of het Kooi stadion!?

https://stadiumdb.com/competitions/stadium_of_the_year_2024
#9
(1-1) 1-4

Smit 2x
vd Water 1x
Balk 1x

:rodekaart Ultee  ;)
#10
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 12, 2024, 10:31:06
Citaat van: DayDreamer op maart 12, 2024, 10:27:08
Straks een nieuw stadion, maar sportief helemaal op 0 beginnen.

Prima toch!? Mooi nieuw stadion, meer te besteden, Henk zijn eigen selectie laten bepalen en dan de richting omhoog weer inzetten met zijn allen. Mochten we weer eens promoveren heb je in ieder geval een stabielere basis om een goede middenmoter in de eredivisie te worden.
#11
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 12, 2024, 09:51:12
Citaat van: Bernardo op maart 12, 2024, 09:10:41
Is het nou zeker dat we in augustus overgaan?

Eind van deze maand komt er een update over de planning, zegt Ard de Graaf op Cambuur.nl
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
januari 22, 2024, 13:05:30
Citaat van: Grijskijkert op januari 21, 2024, 10:01:40
Als dit waar is (wat ik niet denk) dan kunnen we de lening van de gemeente wel op onze buik schrijven. En heb voor mij geen legitieme reden gehoord, want met de lening van de gemeente zijn de financi?n voor de afbouw rond. Omdat het wat mij betreft een roddel is en moet de club op elke roddel reageren?

ik meende dat Cambuur zelf ook nog enige miljoenen bij elkaar moest sprokkelen, naast de lening van de gemeente toch?
#13
Selectie en Technische staf / Re: Myles Veldman
november 19, 2023, 18:11:27
Vond m ook een verademing t.o.v. Poll. Speelt in ieder geval gedurfd en wil vooruit. Veel passes kwamen ook wel aan.
#14
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 02, 2023, 15:12:57
Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 14:43:04
het stadion is nu al bijna meer af dan het huidige  :devil. Bovendien is al gezegd dat er straks prima gevoetbald kan worden in een huis waar de zolder nog niet klaar is.

haha inderdaad ja. Affijn, anders eerste seizoen maar even eigen stoeltje meenemen dan..   ;)
#15
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
november 02, 2023, 14:20:54
Citaat van: Eewal op november 02, 2023, 12:00:52
waarop gebaseerd?

op het feit dat er nog wat miljoenen losgepeuterd moeten worden voor de afbouw, en dat daar dan eerst nog een garantstelling van de gemeente voor moet komen. Dat in combinatie met de retetrage besluitvormingsprocessen bij de gemeente....    :|