Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Leeuwarden058

#1
Is Sj?strand opgeroepen voor Zweden U21 of heeft zijn afwezigheid een andere reden?
#2
Mooi dat hij bij de selectie zit! Moet geen Marc Mboua scenario worden met de olympische spelen van 2008, toen dachten we ook dat we zouden cashen haha
#3
Zeur allemaal toch niet zo, gaat mooi met onze club en er staat een heerlijke pot op het programma.

Ga daarvan genieten en over praten. Iemand die niet open staat voor een ander idee overtuig je toch niet, dus probeer dat ook niet.

Fijne pot allemaal vanavond! 3 punten voor ons
#4
Is Souren niet fit of gepasseerd? Vind hem altijd wel degelijk spelen, niet de minste. Middenveld Diemers, Souren en Vd Sande is prima voor KKD Begrippen
#5
Wedstrijden / Re: Nacompetitie KKD 2025
mei 12, 2025, 21:21:33
Hoezo speelt van Mullem niet? Voetballend een van de betere die wij hebben?
#6
Citaat van: Galdiano op mei 03, 2025, 10:26:01
Gister op de hoofdtribune aanwezig geweest, en rondom ons niet anders dan heel veel lof over Cambuur.
Ado begint vaker de wedstrijd aggresief aldus de supporters, en zijn ook erg kwetsbaar achterin. Maar zakt daarna vaak heel ver weg.
Zelfs na de 0-1 liet Cambuur zich niet gek maken. Je zag vanaf een minuut of 20 dat Cambuur hun eigen spel begon te spelen en rustig rond begon te tikken. Na de 1-1 en zelf na de 2-2 had ik het gevoel dat wij gewoon nog zouden winnen. ADO had echt heel weinig in te brengen.

Souren was de beste man weer op het veld. Zo goed en slim. Versnellen als het moest en af en toe ook even op de rem trappen.

Bij ADO waren ze het unaniem eens dat wij gaan promoveren. De sfeer aan de zijde van ADO was ook meer dan prima, en het uitvak helaas amper kunnen horen ondanks dat we rondom de middellijn zaten.
En wat is die trainer van ADO een gek joh, Danny Buys is er niks bij...  :_schater

Mooi hoe het sentiment per forum/club anders kan zijn. Cambuur speelt zekers niet groots, maar komt alleen in de problemen als het zelf slordig is in de opbouw of met het maken van fouten. Verder speelt Cambuur zakelijk en vaak saai, aanvallend is het niet groots, maar derde staan is gewoon knap. Het middenveld en de verdediging zit aardig in elkaar (die laatste vooral als je zelf geen fouten maakt).

Je wint 2x van Excelsior dat samen met Volendam boven de KKD uitspringt. Deze ploegen zijn sterker dan Willem 2 van vorig jaar. Toen stak alleen Groningen imo er ver bovenuit. Ook dit jaar zet Willem 2 de kleurloze lijn door, als je ziet waar zij op bouwen, Bokila en Doodeman, dat zijn echte KKD spelers, waarbij Doodeman voor ons te min was.

Het Cambuur wat promoveerde met Muhren en co was eredivisiewaardig en een elftal wat je bijna nooit meemaakt in de KKD (zoals NEC destijds ook een geweldig team had). Ik zie de play offs, mits Cambuur haar eigen spel speelt en Pauwels in vorm is een heel eind komen. Maar dan moeten we FC Emmen ontlopen (of niet nog een keer dezelfde goals tegen krijgen, want je krijgt over 2 wedstrijden 6x dezelfde goal tegen).

Iets in mij zegt ook dat Rolke wel eens de (cult)held van de play offs kan worden, die is echt gegroeid ten aanzien van het begin van het seizoen.
#7
Wedstrijden / Re: SC Cambuur-FC Volendam
oktober 19, 2024, 07:33:18
Wat ik ook erg irritant vind is van die mensen op oost die 10 minuten (of ?berhaupt eerder)vertrekken vanaf de tribune. Laatst tegen Emmen en nu weer, kommop man wat maakt die 5 minuten eerder thuis uit.
#8
Citaat van: ChantiSCC op augustus 31, 2024, 11:22:43
Jong Ajax en Roda verliezen betekend de hele TS weg! Dit kan toch niet je hebt de 5e begroting wat een drama.

Toen we degradeerden zei de Graaf dat dat niet gek was omdat wij de laagste begroting hadden. Als we deze (kortzichtige) retoriek mogen geloven van de Graaf zouden wij dus 5e moeten worden, geen excuses.

Overigens kun je mij niet vertellen dat je na 10 maanden waardeloos voetballen alles aan de selectie ligt. Het word de komende twee wedstrijden erop of eronder voor Henk en co.
#9
Wedstrijden / Re: SC Cambuur - FC Emmen ( 11-08-23 )
augustus 11, 2023, 17:44:24
Enorm veel zin in de wedstrijd! Denk dat er enkele talentvolle aankopen zijn gedaan aangevuld met jongens die hun vorm weer moeten vinden (Uldrikis en Vd Water) en spelers die door het vuur gaan zoals Breij.

Ben heel benieuwd naar het centrum, dat is voor mij nog wat onzeker, maar Bergsma heeft in het verleden aardige potten gespeeld waar ik mij aan vast klamp.

Veel plezier allemaal vanavond, voor de vakantiegangers zoals ik: ESPN 3 zend het uit!
#10
Algemeen / Re: Documentaire: De Derby
maart 03, 2015, 20:35:30
Iemand toevallig opgenomen ^^
#11
Algemeen / Documentaire: De Derby
maart 03, 2015, 19:51:26
Goedenavond:)

Ik lees al een tijdje mee met het Forum en vond er niks over op het forum dus vraag ik het hier:

Is er toevallig iemand die de Documentaire opneemt en upload op Dailymotion oid.? En zo ja kan iemand die misschien hier delen ^^