Is Sj?strand opgeroepen voor Zweden U21 of heeft zijn afwezigheid een andere reden?
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Galdiano op mei 03, 2025, 10:26:01
Gister op de hoofdtribune aanwezig geweest, en rondom ons niet anders dan heel veel lof over Cambuur.
Ado begint vaker de wedstrijd aggresief aldus de supporters, en zijn ook erg kwetsbaar achterin. Maar zakt daarna vaak heel ver weg.
Zelfs na de 0-1 liet Cambuur zich niet gek maken. Je zag vanaf een minuut of 20 dat Cambuur hun eigen spel begon te spelen en rustig rond begon te tikken. Na de 1-1 en zelf na de 2-2 had ik het gevoel dat wij gewoon nog zouden winnen. ADO had echt heel weinig in te brengen.
Souren was de beste man weer op het veld. Zo goed en slim. Versnellen als het moest en af en toe ook even op de rem trappen.
Bij ADO waren ze het unaniem eens dat wij gaan promoveren. De sfeer aan de zijde van ADO was ook meer dan prima, en het uitvak helaas amper kunnen horen ondanks dat we rondom de middellijn zaten.
En wat is die trainer van ADO een gek joh, Danny Buys is er niks bij...
Citaat van: ChantiSCC op augustus 31, 2024, 11:22:43
Jong Ajax en Roda verliezen betekend de hele TS weg! Dit kan toch niet je hebt de 5e begroting wat een drama.