Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Bertbek

#1
Selectie en Technische staf / Re: Foeke Booy
november 21, 2018, 11:20:17
Booij heeft bij FC Utrecht gewerkt; kan hij Nick Venema niet naar Cambuur halen?
#2
Selectie en Technische staf / Re: Nigel Robertha
augustus 08, 2018, 09:48:13
Besef wel, dat als gevolg van de verscherpte privacyregels, (bijna) geen uitspraken meer worden gedaan over (de aard van) blessures...
#3
Luke Millar volgend seizoen bij HZVV (Hoogeveen)
#4
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
april 16, 2018, 09:14:10
In dit weekend zijn reeds twee jeugdteams van Cambuur (A1 en B1) kampioen geworden. D1 volgt nog.

Gefeliciteerd!
#5
Wedstrijden / Re: Oss - Cambuur 02-03-2018
maart 02, 2018, 12:18:21
Is ook bekend hoeveel Cambuur-supporters vanavond in Oss bij de wedstrijd aanwezig zijn?
De Oss-supporters, die stiekum voor Cambuur zijn, niet meegerekend?
#6
Selectie en Technische staf / Re: Jong Cambuur
februari 20, 2018, 09:15:05
De Wagt moet niet zeuren. Ik weet van ingewijden dat SCH2 met hetzelfde team speelde als een paar weken geleden bij Feijenoord 2, waar ze van wonnen. (Nou wint bijna iedereen van Feijenoord 2, maar dat terzijde.) Bij Cambuur 2 stond gisteravond min-of-meer het reguliere beloftenteam in veld, ze voetbalden prima. Maar de wedstrijd zelf was een matte partij. Met uitzondering van de oproer in het veld, de laatste minuten ;)  En aan beide kanten goed keeperswerk.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Nieuwe trainer
december 12, 2017, 14:47:22
Stonden laatst in de VI met een interview; Erik van der Meer met assistent Mark 'de Leeuwarder' in Hongarije.
Begin deze week is Vd Meer ontslagen bij Honved! (en zijn assistent denk ik ook)
#8
En hoe zit het met de kaartverkoop voor het uitduel tegen Jong AZ? Op dit moment nog geen info beschikbaar...
#9
Oh wat errug; de beste man ligt er al uit...
#10
Wedstrijden / Re: Beker
oktober 27, 2017, 09:25:38
Ik kan me nog een bekerwedstrijd tegen Scheveningen herinneren, enkele jaren geleden in eigen stadion... (0-0, SCC w.n.verlenging)