Wat een ontlading!!! Zo blij. Gefeliciteerd iedereen.
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen Menu
Citaat van: Yellow Army op april 22, 2019, 22:24:27
Voor Europa is het ok, maar ik raad je aan om deze vlag niet mee te nemen naar zuid oost Azië, deze vlag staat namelijk symbool voor imperialistisch Japan tijdens met name wo2 en heeft voor die mensen dezelfde lading als een swastika hier. Anderzijds kan je in zuid oost Azië weer prima met swastika's rondlopen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 22, 2019, 15:06:51
Leuk dat iemand een Japanse vlag voor sai heeft gemaakt
Maar waarom in godsnaam de militaire vlag uit de WO 2
Citaat van: vialli op november 30, 2017, 14:19:12
Het is ook nooit goed
Citaat van: moodygrunn op november 30, 2017, 14:21:39
D'r blieft altied wat te seuren
Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 10:14:37
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie.