Citaat van: denistel op mei 31, 2026, 18:00:14
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat os de doelstelling,
o 19 en 0 14 veilig gespeeld gister o 14 door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.
Ik las ook ergens dat O-19 met gelijkspel was gedegradeerd?

