Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Hirsch

#1
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
juni 01, 2026, 05:31:44
Citaat van: denistel op mei 31, 2026, 18:00:14
o 21 gewoon weer en mooi seizoen gedraaid spelers bij het 1e
hun debuut gemaakt dus dat os de doelstelling,

o 19 en 0 14 veilig gespeeld gister o 14 door 2-0 te winnen
van koploper Groningen.

Ik las ook ergens dat O-19 met gelijkspel was gedegradeerd?
#2
Afgelopen jaar hadden we iets meer dan
9000. In de winterstop waren er na verkoop halve seizoenskaarten
nog 180 beschikbaar op een gegeven moment. Dus 9500 zal wel de max zijn.
We verkopen wel uit |:)
#3
Bij Cambuur voel ik altijd ??n en al verbinding. Verbonden door stad, mensen en de club. Laten we proberen dat koesteren, het fatsoenlijk houden en randzaken er buiten laten.
#4
Algemeen / Re: Sfeer
mei 04, 2026, 19:58:47
Mooi om Cambuur gister weer te ervaren, maar helaas ook wel de ervaring zoals beschreven in de LC. Incidenten waarbij een presentator op zit te ruien om over Abe en een ziekte te zingen, gebeurtenissen met de burgemeester en een supportersvereniging die een uitgestoken Friese vlag  in de fik steekt en dit trots op de socials deelt, maken het lastig hier trots op te zijn. Ik hoop van harte dat nu we gaan groeien in het stadion, de club de tijd neemt met supportersgroepen om tafel te gaan en eens te bepalen wat onze gezamenlijke normen en waarden zijn en dit ook uit te dragen en te faciliteren.
Laat sien datst foor Cambuur bist. In het geel-blauw en door gedrag!



Waarom wij met schaamte naar de huldiging van SC Cambuur hebben gekeken | opinie

https://t.co/9mO3pxHHIO
#5

Helaas wel.. het hadden zo ?supporters? van een andere club, of onszelf kunnen zijn.
#6
Citaat van: fred op april 15, 2026, 12:50:35
En de zwarte dresscode was er ook niet  :_schater

En op Noord de trappen nog vrij waren en we deels konden zitten
https://youtube.com/@cambuurvideoarchief?si=P-QtEt_X7ti1X4id


. Dan is er veel veranderd. Van puur komen voor Cambuur naar de randzaken.
#7
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 24, 2026, 15:39:59
Is er ook rekening gehouden met een balkon waar de spelers op kunnen komen bij de hoofdingang?  :clint
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
maart 12, 2026, 17:59:54
Citaat van: zeewolde op maart 12, 2026, 17:49:08
Dat snp ik ook nog steeds niet.
Safe standing zou meer plaatsen opleveren. Al doe je het alleen maar bij 6, 7 en 8.
Maakt de tribune ook nog indrukwekkender.

Safe standing leidt niet tot meer plaatsen. 1 stoeltje voor ??n staplek. Daarbij moeten er dan afgesloten vakken komen, met aparte vakopgangen met extra controle of je er wel mag staan. Ingewikkeld en vanuit kostenperspectief ook nog niet handig. Aanschaf van de hekken en klapstoeltjes is daarnaast ook nog heel wat duurder.
Een misser dus zeker niet gezien de (financi?le) situatie bij ons. Mogelijk in de toekomst..
#9
?Cambuur een Vitesse 2.0? op de voorpagina. Mooi dat ze zich inzetten, maar niet de beste publiciteit?
#10
Overig Voetbal / Re: 1e divisie
maart 07, 2026, 18:57:57
Zou het financieel niet gunstiger zijn 2e te worden? Uitkeren kampioenspremies kost de club ook vast het ??n en ander. :)
#11
Bijzonder. Als de Kruijf pas n? het seizoen vertrekt, waarom neemt Ard de taken nu al waar dan?
#12
Selectie en Technische staf / Re: seizoen 25-26
februari 20, 2026, 11:10:18
Westeinde(links) waarschijnlijk.
#13
Wedstrijden / Re: Jong psv- Cambuur
februari 02, 2026, 21:21:22
En komende drie dagen gaan we ook niet kunnen trainen gezien de weersvoorspellingen?
#14
Als je ziet wie dit allemaal mee staan te zingen? Een paar jonkjes zetten dit in en dat geeft dan blijkbaar reden om dan al je fatsoen maar aan de kant te zetten en mee te gaan bl?ren. Triest kuddegedrag.


Verder mooie puntjes  |:)
#15
De Jeugd / Re: eigen jeugdopleiding
december 03, 2025, 20:36:20
Citaat van: Noordcambuur op december 03, 2025, 19:27:31
waar speelt hij nu dan :?

Achilles Enschede O17