Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - DeGroteLeeuwarder

#1
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 24, 2015, 17:30:58
Citaat van: denistel op februari 24, 2015, 17:27:47
idd als ik rutten of de boer de laatste tijd hoor dan lullen die maar wat in de ruimte.

Ja idd, wees eens recht door zee!
#2
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 24, 2015, 16:34:18
Schijt aan die media training. Iedereen zou zoals Henk moeten zijn, lekker recht voor z'n raap en zeggen wat je denkt en niet er om heen lullen. Zeggen waar het op slaat en open zijn naar je supporters!  :proost
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 23, 2015, 15:18:13
Citaat van: Marc S op februari 23, 2015, 12:38:54
Ach met hun budget zouden ze zich kapot moeten schamen als dat niet zo was.

Ja klopt, als wij meer scorend vermogen hadden en af en toe de voorzetten wat beter zouden zijn hadden we al lang boven hun gestaan
#4
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
februari 23, 2015, 15:14:48
Wat er oek gebeurd t is en blieft mien held!  |:)
#5
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
februari 23, 2015, 15:14:03
Citaat van: DK op februari 23, 2015, 13:58:27
voorheen kregen we nog wel es een nieuwsbrief met hoe het er voor staat...  ook al een tijd niet gezien.. en van Ype Smid lees je ook alleen maar onzinberichtjes/reacties op twitter... het is mij ook veel te stil, zeker met vertrek vd Belt en Keizer... zou de Graaf of Smid sieren eens openheid van zaken te geven...

Ja en dat gebeurd niet. Wees open naar je supporters, die je club mede maken! Wij verdienen als trouwe supporters meer duidelijkheid over de stand van zaken van een eventueel niet stadion!
#6
Algemeen / Re: Sfeer
februari 23, 2015, 07:48:18
De lijn van de derby maar doortrekken qua sfeer en qua spel! Publiek erachter en Heracles aan de kont geven!  |:) :proost
#7
Wedstrijden / Re: Cambuur - Heracles
februari 23, 2015, 07:45:24
Citaat van: Len Cantello op februari 21, 2015, 16:26:43
Gejank hier is te zielig voor woorden. Heracles heeft hier geen enkele kans op succes. 4-0.

Laten zien waartoe we in staat zijn en niet zoals tegen nac een wanvertoning neerzetten! Heracles moet en zou alles geven om 1 van de laatste strohalmen aan te grijpen. We moeten dus waken en proberen om onder eventuele druk uit te voetballen
#8
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
februari 23, 2015, 07:43:30
Dit duurt mie allemaal te lang  :wall
#9
Algemeen / Re: Sfeer
februari 18, 2015, 17:06:43
Citaat van: Casuals-lwd op februari 16, 2015, 12:52:09
Top sfeer, vooral voor een 12:30 wedstrijd. Passie, strijd & beleving ! hopelijk volgend jaar ook tegen Ajax, Feyenoord. Zag ik nou een fakkel op West  :thumbsup

Dit moeten we idd vasthouden!
#10
Citaat van: drg op februari 02, 2015, 15:27:18
Die ernhemmers gewoon weer even met de voeten op de grond zetten, laat ze maar weer eens voelen waarom ze onder ons staan  :zweep

En dat we hun onder ons houden! Zoals Peter Bosz zondag bij studio voetbal zei: 'geen lastig kunstgras, lastig Cambuur'.
Erg lovend dus, laten zien dat we het loven waard zijn!
#11
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
februari 03, 2015, 10:02:26
Citaat van: DayDreamer op februari 02, 2015, 10:20:13
Moet zeggen dat hij een redelijke pot speelde, vond hem centraal toch ook wel weer aardig doen.
Geeft alleen wel erg veel ruimte als linksback aan zijn tegenstanders.

Alleen vind ie zelf dat ie beter is op de linksback positie ..
#12
Selectie en Technische staf / Re: Wout Droste
februari 03, 2015, 10:00:24
Citaat van: Delamere op februari 03, 2015, 09:59:12
El Makrini is van buitencategorie maar Bijker schreeuwt idd om gewisseld te worden. Maar dan moet Vytas erin en dat is nou ook niet bepaald een topper tot nu toe.

Bijker deed t afgelopen zaterdag egt slecht op de back, maar in het centrum ging t steeds beter. Vond Vytas nou zaterdag ook niet bepaald spectaculair invallen ..
#13
Wedstrijden / Re: FC Twente - SC Cambuur
januari 30, 2015, 16:14:53
Citaat van: Bernardo op januari 30, 2015, 16:10:52
Kaartverkoop is ook nog hele week, komt vast wel wat bij

Zijn idd nog genoeg twijfelaars
#14
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 30, 2015, 16:00:12
100% op is 0% BOB  :hein :proost
#15
Wedstrijden / Re: FC Twente - SC Cambuur
januari 30, 2015, 15:58:16
Citaat van: Casuals-lwd op januari 30, 2015, 12:51:59
230 man naar Enschede,

valt me wat tegen ..