Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 08:27:20wie is zijn vader dan?. Bedoel je Genero Zeefuik?. Dat is zijn oudere broer.
Heeft een probleem met hard werken en normaal doen en je krijgt die vader er gratis bij...
Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2026, 08:27:20wie is zijn vader dan?. Bedoel je Genero Zeefuik?. Dat is zijn oudere broer.
Heeft een probleem met hard werken en normaal doen en je krijgt die vader er gratis bij...
Citaat van: Inferno-058 op mei 07, 2026, 12:51:31ja okeey. Maar je hebt ook wel wat ervaring nodig in de selectie. Helemaal in de eredivisie.
Ik snap de club ook wel eigenlijk. Diemers is al 32 natuurlijk
Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 21:29:22hoezo dit zooitje? T was toch best wel een mooi seizoen toch?. Dat t nu de laatste wedstrijden minder is. Is ook weer te verklaren aangezien ze in korte tijd heel veel wedstrijden moesten afwerken.
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt