Citaat van: Destroyer op september 08, 2015, 23:06:33
of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...
Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook
Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik?


