Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Leeuwardeng

#1
Algemeen / Re: Kvc sfeerteam
september 12, 2015, 11:12:34
Citaat van: Destroyer op september 08, 2015, 23:06:33
of worden er alleen onnozele berichten op Facebook gepost...

Er is ook altijd wat te zeiken. Vorige keer een handgemaakt top doek geleverd. Gaan we nu zitten zeuren over berichtjes op Facebook  :? Wat is het de volgende keer? Punten en komma gebruik?  l0l
#2
Algemeen / Re: training cambuur?
juni 27, 2015, 18:26:43
Ik kom er niet meer. Wat een aanfluiting! Hele intentie verneukt door de BVO :zucht
#3
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 22, 2015, 21:16:08
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 22, 2015, 18:37:11
Want we spelen al jaren tegen dkv? 8P

:|

Heb het over vuurwerk bij trainingen niet specifiek tegen dkv  l0l
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 22, 2015, 11:19:40
Citaat van: Lore op januari 22, 2015, 09:43:47
Tradities!  :_schater :_schater :_schater

Al jaren word en vuurwerk ontstoken op west. Dat is toch een traditie geworden in loop der jaren.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
januari 22, 2015, 09:28:43
Wat een logica, spelers hebben er geen last van als er fakkels op noord worden afgestoken  :_schater

Jammer dat t elke keer verandert. Mensen komen juist voor dat vuurwerk! Straks wordt het helemaal verboden en komt er geen kip meer. Hou gewoon tradities in stand.
#6
Selectie en Technische staf / Re: Lucas Bijker
januari 18, 2015, 10:13:00
Bijker hier hest dien stapje hogerop. Kest dan nu weer normaal voetballen?


#7
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 06, 2014, 16:29:34
Leeuwardeng voelt zich aangesproken? :_schater :_schater

Nee absoluut niet. Ik ben zelf ook niet van het uitdagen, maar als iedereen zich eens met de club bezig houd dan met ieder ander die op de tribune staat dan is mijn ergernis verdwenen  :zweep
#8
Citaat van: Treb op december 06, 2014, 10:45:48
Ze vinden zichzelf anders wel hele stoere boys.

Erger me er met de week meer aan.

Misschien is DKV wat voor, zielenpoot!
#9
iemand een livestream?
#10
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 26, 2014, 19:12:52
Kunnen we vanaf ook eens ophouden met liedjes als "Homo's lopen hand in hand" en die andere onzin.
Vond t dit keer wel met vallen. Is wel eens erger weest.
#11
Algemeen / Re: Kern van Cambuur (verzameltopic)
oktober 26, 2014, 18:07:31
Citaat van: Westerpark op oktober 26, 2014, 16:51:40
Tuurlijk zijn handgeverfde publieksdoeken beter. Maar na 3 keer is die wat mij betreft ook wel klaar.

Tweede keer dat dit doek gebruikt is.
#12
Algemeen / Re: Nieuw/Verbouw stadion
september 23, 2014, 17:51:17
Mocht cambuur in een nieuw onderkomen gaan ballen is het van belang de sfeer die er nu heerst mee te nemen.

Mijn idee is dat wanneer je de vakken precies zo overneemt hoe die nu in het huidige stadion zijn, dan komen de mensen met sk op dezelfde stoelen te zitten alleen dan in een nieuw stadion. Mensen die al jaren bij mekaar zitten blijven dan nog steeds bij elkaar zitten