Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - MI 81-96

#1
Citaat van: Bankzitter op januari 31, 2019, 20:23:27
10 goals in een half seizoen, denk ik. Maar een stuk beter dan Rossi, dat is zeker.

Rossi had er 6 in (wat zal het zijn) 10 volle wedstrijden, ook niet gek hoor
#2
Citaat van: hobbes op januari 31, 2019, 20:23:56
20 in een wedstrijd is ook wel erg veel :_schater

Half jaar met optie?

denk dat hij dan na 2 weken weer in Leuven zit
#3
Laten we wel reëel wezen, die Hendriks staat al een half jaar droog hè ..
denk overigens niet dat dat van veel mensen hier op het forum gezegd kan worden, maar dat terzijde. Denk niet dat hij er meteen 20 in schiet maar laat me graag verassen.
#4
Er komt witte rook uit de schoorsteen van het Cambuuur Stadion! Sam Hendriks sluit per direct aan bij de eerste selectie van SC Cambuur. De spits komt voor de rest van dit seizoen op huurbasis  over van het Belgische OH Leuven.

Vorig jaar was de 24-jarige Hendriks  in dienst van Go Ahead Eagles één van de topschutters van de Jupiler League. Daarvoor kwam hij uit voor Jong Ajax en De Graafschap. Daarnaast speelde Hendriks voor nagenoeg alle vertegenwoordigende jeugdteams van Nederland.

Het mag voor zich spreken dat technisch manager Foeke Booy in zijn nopjes is met de komst van de aanvaller. Booy: "Sam is een echte spits en weet wat er gevraagd wordt in de Eerste Divisie. Dat in combinatie met zijn ervaring in Nederland en België maakt dat hij een welkome versterking is en ook goed bij onze club zal passen."
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur - Dordrecht
mei 06, 2018, 10:31:18
Het is toch ongelooflijk dat je 9 van de 10 x door deze KUT-club wordt teleurgesteld!
Hoe krijgen ze het in vredesnaam voor elkaar!!?
Al 40 jaar supporter maar .. het is nooit wat weest ... enz.!
Blij dat ik er weer tot ergens eind augustus vanaf ben, slappe bende.
Zonder dat geel blauwe bloed was je al lang je heil ergens anders gaan zoeken.
Klootzakken
#6
Wedstrijden / Re: Cambuur-Mvv
mei 21, 2017, 16:32:27
Wat een drama ook als je supporter bent van deze kutclub.
#7
Selectie en Technische staf / Re: Erik Bakker
januari 25, 2017, 22:17:38
Citaat van: AL op januari 25, 2017, 22:09:00
Wat een pot zeg!!!

Knap hoor 2 x een penalty maken onder deze omstandigheden. Respect voor deze man.
#8
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 21:55:56
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:43:27
Ze deden het op zich allemaal best. Het is en blijft een loterij.

Van Basten wil overigens stoppen met penaltyreeks hoor ik net. Straks na 120 minuten kijken wie het verst kan ingooien.

We kunnen in ieder geval concluderen dat Nienhuis geen penalty killer is ... 8P
#9
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 21:42:33
Citaat van: moodygrunn op januari 25, 2017, 21:35:41
Lilypaly oek een beste penal trouwens!

Ik was een beetje in een JL depressie gezakt maar ben er voor avond in in ieder geval uit. Hopen op een zo snel mogelijke terugkeer eredivisie via nacompetitie.
Daar horen we toch ook gewoon.
(niet afgaand op het spel van vanavond overigens)
#10
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 21:39:44
Citaat van: 058-4life op januari 25, 2017, 21:33:22
Ja daar was ik schuldig aan aangezien hij vertikte ballen in het strafschopgebied die loodrecht naar beneden kwamen weg te koppen.


Geeft niet hoor, ben verder ook niet echt een fan van hem. Maar hij maakte hem best.
#11
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 21:31:33
die penalty van Peersman zat er anders best in, las dat iemand hem liever geen penalty wilde laten nemen  :_schater
#12
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 21:30:23
Citaat van: Sakas op januari 25, 2017, 21:27:34
Ik hier ook, met goedkoop en camboer
:zweep |:) _O_ |:) _O_ :ams :bav :ams :grolsch :hein :jupiler
Compleet smoor....

halve fles wijn en een sloot grappa en morgen een kater maar dat heb ik er wel voor over, fantastische prestatie!
#13
Wedstrijden / Re: Beker
januari 25, 2017, 21:26:00
Spaans commentaar, een slechte livestream en 3 hartverzakkingen later ben ik heel erg gelukkig  :scc
#14
Keizer: ,,Allereerst is Raymond een versterking voor elke club in de Jupiler League" .. kwestie van iets te vroeg gehaald.